zwangerschapsdimensie!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Claudia7, 23 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Claudia7

Claudia7 Lid

13 jan 2011
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,..

Wie hebben er ook zoveel last van?? pff ik wordt er niet goed van:
    Vandaag was ik dus in de etos en zag de felicitatie box etc staan, toen bedacht ik me opeens; ohw jaa ik kon hem nog ophalen maar was het printkaartje dus thuis vergeten, dacht njah ik leg het op tafel zeg manlief me het te onthouden dat ik morgen allereerst naar de etos gaat, want ben zo benieuwd naar de spulletjes die erin zitten,.. Nu staat er ophalen tot 22-07-2011 !!! Vandaag dus!!! agggghhh,.. daar baal ik van! die rot zwangerschapsdimensie ook,..

Weten jullie of ik het nog kan ophalen? en wat er gebeurd als ik dus als nu te laat ben met het ophalen,.. ? ben ik me gratis felicitatiebox dan gewoon kwijt of krijg ik nog een ophaalbericht?

Hoop het wel, want dit is me eerste zwangerschap, en ben zoooo benieuwd wat voor leuke kleine dingetjes ik kan krijgen,..

2. angel229

angel229 Niet meer actief

Gewoon morgenvroeg even met je bon gaan! 1 dag moet geen probleem zijn.
    Hier ook last van zwangerschapsdementie.

3. Genesis

Genesis Bekend lid

19 jul 2010
    638
    0
    0
    fiancieel adviseur
    Hier ook last van zwangerschapsdementie.
    Hoe meer de zwangerschap vordert hoe meer het wordt lijkt wel.
    maak ook briefjes en raak die dan vervolgens kwijt. Of schrijf iets op in mijn agenda en kijk er dan niet meer in terug ;) het enige dat tot nog toe echt helpt zijn notities in je mobieltje en dan een alarm erbij instellen.

Die box als je maar met je bon gaat is het volgens mij geen probleem hoor. Zeker leuk om de inhoud te hebben. Kleine proefmonstertjes van producten zitten erin en natuurlijk een hoop folders.
    De blije doos van Prenatal vond ik ook wel leuk.

4. Iefie

Iefie Niet meer actief

Waardeloos die vergeetachtigheid..ik merk het ook steeds vaker. Alarm in mijn mobieltje is inderdaad nog wat een beetje helpt.
    Ik denk ook dat het niet zo erg is als je de doos iets later op komt halen hoor! Vergeet ook niet de gratis doos van de Babydump (als je in de buurt woont!)

5. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    haha ik denk dat je zwangerschapsdementie ipv zwangerschapsdimensie bedoeld ;)
    Helaas bekend, gelukkig heb ik er zo op het einde niet zoveel last meer van (even afkloppen..) maar vooral tussen de 3 en 5 maanden heel erg gehad. Hopelijk kan je die doos nog gewoon halen!

6. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Hier ook last van 5x naar de babydump geweest en 5x bon vergeten voor die doos gelukkig dacht manlief er gister aan ook vergeet ik steeds wat ik nou ook alweer ging doen. van de week stond ik in de keuken totaal de kluts kwijt van wat ik er ging doen kwan terug met wat drinken maar ik zou gaan koken :S

7. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    Ik ben ruim 4 maanden geleden bevallen en ik kan je vertellen de vergeetachtigheid wordt alleen maar erger!!! Tenminste dat is bij mij het geval.

Je krijgt trouwens een bon thuis gestuurd als je te laat was met het uitprinten van de bon!

8. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Hier het zelfde. En daarnaast doe ik nog een stomme dingen ook.

-Ben al 3x aan de verkeerde kant mijn auto in gestapt ;)
    -Kom met boodschappen thuis, maar vergeet de echt nodige dingen mee te nemen.
    - Ik heb 20 min naar mijn bril lopen zoeken, terwijl ik mijn bril + afstandsbediening beide in mijn handen had.

9. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Hier al 'last' sinds mijn eerste zwangerschap en het is niet meer overgegaan ;)
    En gek genoeg ben ik nog nooit de deur uit gegaan zonder speentje, voeding, luiers etc. maar mijn sleutels, telefoon of boodschappen vergeet ik dan weer wel. Selectief vergeetachtig dus, haha!

10. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Hier is het nog niet over, dus zal wel blijvend last houden. Alsof ik met een bol watten in mn hoofd loop. De ene dag is wel beter dan de andere gelukkig.

11. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ik heb er heel erg last van...levert wel grappige momenten op maar jeetje wat voel ik me soms dom!

12. flowerpower

flowerpower Bekend lid

7 feb 2011
    557
    0
    16
    die doos van de etos wordt geloof ik opgestuurd als je hem vergeet, althans bij mj wel twee keer toe zelfs (bij de eerste was ik iets te laat maar was geen probleem en had ik hem dus twee keer, bij de tweede na de geboorte echt niet in de buurt van etos geweest en dus laten zitten.) zwangerschapsdementie is lastig... ben er zelfs een keer een afspraak vergeten bij de verloskundige, terwijl ik daar elke keer echt naar uitkeek en aftelde tot ik weer mocht....

13. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Hihi, moet ook even lachen om de verhaspeling 'zwangerschapsdimensie', maar dat terzijde...
    Heb ook behoorlijk domme dingen gedaan, met name mijn vorige zwangerschap.
    Het ergste was toen ik tot vijf keer toe probeerde de voordeur van ons huis 'open te bliepen' met de autosleutel. En dan helemaal geirriteerd worden dat het niet lukt, haha. Blij dat niemand mij zag staan toen...

14. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Hier is het ook nog steeds niet over...

15. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Oef ben pas tien weken zwanger en wat ik nu al allemaal vergeten ben! Tientallen dingen van niet erg tot heel erg (auto niet op slot TomTom en iPod weg)
    Hoorde van mijn zus dat Kruitvat ook een fijne/leuke doos heeft

Deel Deze Pagina