Hallo dames, Heb mezelf hier net aangemeld dus heb geen idee of ik dit bericht nou op de juiste plek plaats, maargoed.. Ik ben nu 22 weken zwanger en was benieuwd of er hier nog meer zwangere miepjes *hihi* zijn met de zelfde klachten Heb sinds 2 weken pijn in mn rechter rib (de pijn zit heel hoog net onder mn borst) en het trekt door naar me rug. door even te gaan liggen of van houding veranderen hielp wel maar sinds een paar dagen is het bijna niet meer te houden! heb vandaag al de hele dag last van mn rib en rug, zitten is maar 10 min mogelijk en daar komt de heftige pijn weer.. de verloskundige zegt dat het met de groei te maken heeft en heb ook een holle rug dus dat zou er ook mee te maken kunnen hebben, was benieuwd of er meerdere hier last van hebben en hoe het bij jullie verliep? Werk zelf namelijk in de zorg en het is lichamelijk best wel zwaar werk, ben bang dat ik het nu niet lang meer vol hou.. Groetjes Zwangeremiep
bij jullie ook dus? ja mn rug is denk ik meer omdat ik een holle rug heb maar mn rechter rib begint wel heel vervelend te worden, vandaag beetje schoongemaakt en lig de hele dag weer op de bank.. bah zie dat jij trouwens 25 sept bent uitgerekend? hihi ik 20 sept.. Las trouwens net ergens dat er aan de rechterkant minder ruimte zit dan aan de linker kant dus dat het regelmatig voorkomt aan de rechterkant zo veel pijn.. alleen jij hebt het aan beide kanten? Beterschap! hou t al zo wat aan een kant niet vol ..
heel herkenbaar, maar dan juist aan de achterkant. Bij mij is het volgens de fysio een gekneusde ribwervel. Kleine heeft dus flink lopen trappen... Ik zou het zeker aangeven, vaak helpt massage of fysiotherapie. Maar over gaat het helaas niet, dat is een kwestie van genezen... Sterkte meiden!
Ik had het ook bij de zwangerschap van mijn dochter, kon op een gegeven moment geen kan meer op van de pijn...een kennis van mij heeft me toen meegenomen naar een bevriende manueel therapeut, binnen tien minuten stond ik buiten zonder pijn, schijnbaar zat mijn rib niet helemaal lekker, dus misschien ff laten kijken door een fysio of manueel therapeut?
Bedankt voor jullie reacties! En wens jullie ook succes hihi.. Zal het de volgende keer zeker weer aangeven.. Word namelijk alleen maar erger ookal rust ik.. Dus idd toch maar even laten nakijken wat hun voor me kunnen doen.. Dankjullie wel! En wens jullie ook succes