10d overtijd

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Oem, 24 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oem

    Oem Lid

    4 jun 2007
    18
    0
    0
    En ik voel nog steeds niets, helemaal niets buiten af en toe een paar steekjes. Zondag word ik ingeleid als het nog niet zover is. Ze gaan dan een ballonnetje in mij steken voor de opening. Ik zie er echt op tegen. Het is te hopen dat het nog vanzelf in gang schiet :rolleyes:
     
  2. paulien2

    paulien2 Lid

    25 jun 2007
    78
    0
    0
    Het kan nog steeds van zelf komen, de kans word steeds groter.
    Hoe dan ook, heb je waarschijnlijk maandag wel je kleintje in je armen.
    Succes, en sterkte met de laatste loodjes!
    :D
     
  3. Mowtom

    Mowtom Fanatiek lid

    22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Hoi Oem,

    nou hier ook nog iemand die precies 41 weken en 3 dagen is...t is wel lang genoeg zo he? Je wordt toch nieuwsgierig op een gegeven moment...
    Ik ben vandaag voor een ctg naar t ziekenhuis geweest en een echo gehad. Alles was gewoon goed. Zondag nog eventueel een ctg en dan eventueel dinsdag (42 weken) word ik ingeleid...

    Nou hopelijk komen onze kleintjes nog gewoon voor het zover is! Succes in ieder geval!

    Liefs Mowtom
     
  4. Iloon

    Iloon Fanatiek lid

    5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    Allebei heel veel s6 en hoop dat jullie je kleintje snel in je armen hebben :)
     
  5. Anakin

    Anakin VIP lid

    17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Misschien kan je de verloskundige vragen om je te strippen?
    Ik ben gestript toen ik 9 dagen over tijd liep en 2 uur later begonnen de weeën en 's nachts ben ik toen bevallen.
     
  6. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    mijn nichtje is toevallig gisterennacht bevallen...zij liep inmiddels op 42 wkn en 3 dgn....

    vorige week dinsdag zou ze eerst worden ingeleid(ze hadden afgesproken haar niet langer dan 10 dgn overtijd te laten lopen ivm uitdroging en overlijden in het verleden van haar moeder en stiefmoeder) , maar toen ze kwam zeiden ze dat haar baarmoedermond nog niet rijp was en moest ze de dag erna weer terug komen en toen om de dag tot dinsdag, dan zou ze echt worden ingeleid...

    dinsdag aangekomen kreeg ze tot 2x toe gel ingebracht maar dat had geen effect, wel had ze toen af en toe harde buiken die ze daarvoor niet had....de dag erna heeft ze een soort van tampon ingekregen (denk dat dat is wat ze bedoelen bij jou) om het van binnenuit week te maken...


    maar ook dat werkte (op de dag niet) de volgende dag (gisteren) zou een "rust" dag worden waarin ze haar lichaam de rust zouden geven, en zouden pas vrijdag weer verder kijken....

    donderdag avond kreeg ze iets om "te slapen" en toen werd ze ineens wakker snachts van de pijn en bleek dat ze weeën had, en al iets ontsluiting...uiteindelijk is de kleine om half 5 snachts met druk en trekwerk op de buik en een tang geboren omdat het hartje steeds afzakte tijdens de weeën.....


    dus tja in mijn ogen laten ze zwangere vrouwen steeds vaker steeds langer over tijd lopen dan uiteindelijk nodig is.... :(

    ik hoop voor jullie dat mochten jullie ingeleid worden dat het wel aanslaat en dat jullie niet dat geëmmer krijgen wat zij voor de kiezen heeft gehad, want daar wordt je gewoon moedeloos van je, je wilt op een gegeven moment gewoon die kleine vast houden en niet weer een dag te moeten wachten op...

    succes meiden
     
  7. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    @anakin...

    strippen heeft enkel zin als je baarmoedermond rijp is, als je baarmoedermond nog hard en dicht is heeft strippen geen zin en zullen ze dat ook niet onnodig doen....

    maar heb je het geluk dat je baarmoedermond er wel klaar voor is, kan dat net het zetje zijn die je nodig hebt om de bevalling (vlot) in gang te brengen....
     
  8. Mowtom

    Mowtom Fanatiek lid

    22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    ze hebben me gestript...maar tot op heden geen resultaat hahaha
     
  9. Mama007

    Mama007 Niet meer actief

    Hier nog iemand die snel wordt ingeleid. Van de week ben ik gestript heeft enkel flink wat weeen opgeleverd en in totaal 2 cm ontsluiting verder niks. Nu moet ik zondag en dinsdag nog voor een CTG naar het ziekenhuis en dan word ik donderdag ingeleid. Ik ben best nerveus en hoop net als jullie dat de kleine nog uitzichzelf komt :)
    Meiden veel succes!
     
  10. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ik wil jullie alle 3 succes wensen, hopelijk gaat moeder natuur nog even haar gang, komt het vanazelf nog,...
    maar hoe dan ook, jullie hebben heel gauw jullie kindje in jullie armen lijkt mij,......
    dus nog even volhouden, wat zijn een paar daagjes op 9 maanden? ;)
    succes
     
  11. marloes80

    marloes80 VIP lid

    6 aug 2006
    22.008
    899
    113
    ik ben ook ingeleid en had 3 cm ontsluiting toen ik in het ziekenhuis aan kwam. Je krijgt meteen een infuus dan...
    ik heb het niet als heel erg ervaren hoor...
    Wel een raar idee, om te weten dat je dan echt 'op afspraak' gaat bevallen
     

Deel Deze Pagina