Hallo dames , Ik zou heel graag als we straks bevallen zijn, een leuk cadeau aan mijn man willen geven, gewoon omdat hij er altijd voor me is altijd voor me klaarstaat en mij het aller mooiste cadeau geeft wat ik me maar kan wensen.. Hebben jullie nog leuke ideeën ? 😄
Een kind lijkt mij een prachtig cadeau. En anders zou ik zeggen: etentje voor twee. Want dat verandert, het samen zijn. En ben je meer va het materialistische, een horloge met inscriptie.
Hallo, wat leuk dat je je man een cadeautje wilt geven! Hier zijn wat ideeen: - een fotoshoot. Voor jezelf, of jullie tween, of als de baby er is, met zn drieen - een leuke vakantie of weekendje weg - een ring met een inscriptie (bijv de datum dat jullie iets met elkaar kregen en jullie naam) - een leuke workshop ( sushi maken, in een lambourgini rijden, salsadansen...name it) -een surpriseparty organiseren met al zn vrienden, of mensen die hij lang niet heeft gezien - organiseer een verrassingsdag voor hem. Begin s' ochtends met ontbijt op bed, rij zonder dat hij weet waarheen naar iets leuks, en zoek s' avonds zn favouriete restaurant uit, en sluit thuis de dag af met iets leuks Nou, dit waren tot zover mn ideeen hoop dat je er iets mee kunt!
O..ik lees nu pas dat je iets xoekt voor als je al bevallen bent! Dan zijn mn ideeen natuurlijk niet zo handig!
Ik heb mijn man na de 2e bevalling zo'n leren armband gegeven met de namen van de kinderen erin gegraveerd op een plaat. Zoiets
Zo raar vind ik het niet, Mijn man verdient ook iets vind ik, Bij deze vierde ongeplande zwangerschap was HIJ degene die zei nee schatje geen abortus ! Wij kunnen dit wel, vier zat er niet in de planning maar dit kun jij je niet vergeven en het is een wonder zon kleintje dus wij gaan er voor ! Vanaf week 6 lag ik op en aan in het ziekenhuis tot 20 weken met uitdroging kalium tekort en gal gruis aanvallen, hij heeft me al die tijd alles uit handen genomen, ik kon niet zorgen voor de kinderen heb ze zelfs 4 maanden nauwelijks gezien omdat ik alleen maar kon spugen en creperen van de pijn, Hij kon dingen regelen met zijn werk met onze ouders en zorgde voor hulp zodat ik echt maar dan ook echt niets deed ! Tuurlijk zijn het dingen die vanzelf sprekend zijn... Voor je kinderen zorgen wanneer je vrouw de moeder van je kinderen " wegvalt" of voor je vrouw zorgen wanneer zij dit zelf niet kan .... EN het huishouden erbij draait ..... Maar er zijn zoooooo veel mannen die het begrip niet hebben, en een waardering voor wat hij voor ons doet en betekend vind ik zo raar dan nog niet
Nouja ik dacht een kindje is al het meest bijzondere cadeau dat je kan geven.. wat mij betreft en ik denk dat een extra materialistisch iets daar weinig aan toevoegen... ik zou dan als je moeilijk vind om tegen je man te zeggen hoe blij je bent dat hij er voor je is dit op een kaart schrijven. Daarnaast vind ik het gek dat een mam daarvoor beloond moet worden. Het klinkt mij een beetje als een vader die oppast op zijn eigen kinderen.. Edit: misschien staat het er wat bot maar zo bedoel ik het niet. Ik vraag me altijd af of je je waardering echt laat blijken door iets te kopen.
Hihi ik ben ook dol op cadeautjes kopen😃 En wil mijn man ook wat geven voor als de kleine er is. Gewoon omdat het zo leuk is. Mijn man is vrachtwagen chauffeur dus ik geef hem een nummerplaat met de naam vd kleine erop. Heel cliche maar ik weet zeker dat hij daar heel blij mee zal zijn!!!😊
Ik ben ook gek op het geven van kadootje. Ik hoop mijn man begin december een mooi gezond baby'tje te geven 😉
Waarom is het "raar" om voor je man wel te doen maar niet voor je ouders die altijd voor je klaar staan . Ik lees zoceel topics over moeilijke tijden en ouders of schoonouders die veel gesteund hebben en ze toch een kleine blijk van waardering willen geven en hier komen dat reacties op als dik verdiend en wat super van je ouders of schoonouders..... Dat ouders voor hun kind klaar staan vind ik persoonlijk meer van zelfsprekend dan een man die zijn vrouw door dik en dun steunt. dus een man die alles voor zijn vrouw en kinderen doet.... Verdient zo af en toe best een kleinigheidje, ookal is het indd in de vorm van kaartje ofzo maar hij mag best weten dat het enorm gewaardeerd word
Ik heb geen ideeën voor je maar wil even zeggen dat ik het niet raar vind! Ik vind het super lief van je!
Laat ik het zo zeggen, ik weet dat het allemaal niet verkeerd bedoeld is en vind de lieve reacties super.. Maar volgens mijn medisch dossier kan ik geen kinderen krijgen, Mijn vriend wou heel graag nog kindjes hij heeft er al 2 uit een vorige relatie. Ik wou ook heel erg graag kinderen en toen hebben we gewoon gekeken waar het schip strand. Na een aantal maanden bleek ik zwanger te zijn wat al een enorm wonder is, en toen het ook nog een tweeling bleek te zijn was ons geluk helemaal compleet. Voor ons zijn de baby's de kers op de taart. Een mooier geschenk kon er voor mij niet bestaan en ook niet voor mijn vriend. Maar als ik zie hoe hij nu knokt voor mij omdat het allemaal niet meer zo makkelijk gaat ivm enorme groeipijn een enorme buik bloedverlies en zoveel mogelijk rust. Hij werkt complete dagen, van smorgens tot Savonds ivm de zomermaanden, doet het huishouden er ook nog bij verbouwd ons huisje, en probeerd ook nog zoveel mogelijk leuke dingen te plannen dat ik ook leuke dagen heb. Daarom vind ik dat zodra ik die mogelijkheid heb hem ook wel eens flink in de watten mag leggen als blijk van waardering want hij heeft het echt verdient! Daarom lijkt het me erg leuk of om na de bevalling of als de kindjes geboren zijn in het ziekenhuis hem iets bijzonders te geven. Gewoon om extra te laten zien hoeveel ik van hem hou en waardeer dat hij er al die maanden voor me geweest is, en dat hij mijn steun en toeverlaat is. Met die reden heb ik dit topic geopend
Vind het een erg leuk idee!! 😋 en hoe cliché het ook is, daar gaat het toch niet om hihi ,, als jij er blij mee is is dat het belangrijkste
Dit ga ik straks even opzoeken iets met de namen van de baby's lijkt me heel erg mooi Dames dankje wel voor de reacties echt super lief ideeën zijn altijd welkom 😄