Mijn vriend was met de geboorte een klein groot stevig mannetje, 8 pond ze maar. maar ik was met de geboorte klein, ik was gisteren bij mijn schoonmoeder die zij tegen mijn kijk er niet raar van op dat je een grote baby krijgt brrrrr dacht ik, En dacht bij mezelf als je man een grote baby was krijg je dan standaart dan ook een grote baby. ik heb me in de vorge zwangerschap okal zorgen gemaakt, omdat mijn ex schoonzusje ook een grote baby had gekregen, hebben ze me de hele zwangerschap echt bang gemaakt terwijl mijn dochtertje super klein. alleen mijn ex was ook bij de geboorte heel ligt.
Hallo Daar hoef jeje inprensipe niet echt zorge om te maken Het kindje hoeft toch niet net zoals uw man uit te pakken ? Kan best zijn dat u weer een kleintje krijgt Waarom die angst dat het een grote word?
Het hoeft niet hoor. Als jezelf niet zo groot was bij de geboorte en je man wel kan de baby er wel net tussen in zitten. Maar dat hoeft niet, ik zou me er geen zorgen om maken en trouwens de een heeft meer moeite met een 6 ponder eruit te krijgen en de ander "poept" er zo een 8 ponder uit.
mijn man was 9 pond bij de geboorte , ik net aan 5 en me dochter was 4.5 pond bij de geboorte. het zegt allemaal niks, wie weet krijg je een 6 a 7 ponder , je kan er toch niet van op aan.
ik hoop juist dat ik een grote baby krijg. de eerste was ook 9 pond en lekker makkelijk vast te houden ed. nu heb ik zw suiker dus zit er dik in dat deze baby ook groot wordt. vind ik helemaal niet er. en mijn man en ik waren allebei bij de geboorte niet over de 7 pond, het wil dus niks zeggen.
ik was 6 pond mijn man was 7 pond bij geboorte.... en ik ben bijna 3 jaar gelden bevallen van een bijna 11 ponder... je weet t nooit wat t je kan brengen
mijn vriendin en daar een nichtje van die was echt helemaal achteren uitgescheurt, toen ik dat hoorde dacht ik pfff moet er niet aan denken mijn vriend is best stevig en hij zegt dat hij dat lekker vind een stevig kindje. ik vraag me af of je kanaal niet te nauw is haha.
mijn man was een 11 ponder en ik was een 7 ponder en ik kreeg zelf een 9 ponder door zwangerschaps suiker. niemand kan je daar verder anwoord op geven. en inderdaad zoals eerder gezegt vaak poepen ze er grote baby's er zo uit tewijl ze moeite hebben met een kleintje. van een kleintje kun je niet zo erg uitscheuren als van een groter kind. onthou 2 dingen. ze laten je echt niet gewoon bevallen, als het niet zou kunnen en er is er nog nooit eentje blijven zitten.. succes meid
Ik was rond de 5 pond bij mijn geboorte en mijn vriend rond de 6. Onze dochter bijna 9 pond . Dat hadden we (incl. verloskundige) niet verwacht. Maar ze is er zonder problemen ter wereld gekomen, lekker thuis en ik ben niet gescheurd of geknipt.