Ik zelf heb van nature een traagwerkende schildklier ik loop hiervoor bij een internist en ik slik hiervoor Thyrax. Mij is altijd geleerd dat je hier niets aan kan doen om het weer 'beter' te laten werken (miss. hersteld ie zichzelf wel na een zw.). Let op want je kan nu in een korte periode echt heeel veel gaan afvallen als het ware maakt je lichaam zich klaar voor een winterslaap (net als beren en egels) je houd meer vocht en vet vast om een zware periode door te komen (die nooit gaat komen) hierdoor word je echt steeds dikker. Bij mij is het de laatste drie jaar op komen zetten in die drie jaar ben ik ruim 25 kilo aangekomen. Dus ik zou zeggen ga naar de internist laat bloedprikken en je zal wel de rest van je leven thyrax moeten slikken ik slik het zelf nu tijdens de zwangerschap.... Maar hopelijk is het heel anders als je het na een zwangerschap krijgt??? maar dat weet ik niet ? Iemand?
Hoi hoi.. Kijk hier eens.. http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/221603-zwanger-trage-schildklier.html Hier zijn meiden die een trage schildklier hebben en zwanger zijn/bevallen.. Groetjes