Is dit bekkenpijn???

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Debstertjuh, 19 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debstertjuh

Debstertjuh Actief lid

22 mei 2010
    479
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ik heb een paar vraagjes waar ik graag wat meer duidelijkheid over heb. Dit is namelijk mun eerste zwangerschap, dus alles is nog zo nieuw... ;)

Ik heb al een aantal weken last van onderrug (loop hiervoor al bij fysio) Maar sinds gister heb ik ook last van de buik/voorkant gekregen. Ik voel vooral pijn/raar gevoel bij mijn schaamlippen(/beenderen?). Het is vooral als ik met mijn benen uit ekaar stap (zijwaards) het lijkt dan wel of ze van onderen alles een stukje uit elkaar trekken. Heeft dit iets met de bekken te maken of lijkt het ergens anders op?

Ook vroeg ik mezelf af hoe harde buiken voelen.Soms voelt mun buik wel harder aan dan normaal, maar echt pijn doet het dan niet. Is dit ook een harde buik, of komt hier altijd pijn bij kijken?

Alvast bedankt voor het antwoorden...:D

2. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ja dat klinkt idd als bekkenpijn. Het kan zich op meer plekken bevinden, zowel in de onderrug, bij je stuitje, in je billen met uitstraling naar de benen en bij je lies/kruis.

Harde buiken hoeven niet pijn te doen. Wanneer de baarmoeder samenkrampt en dus keihard wordt is het een harde buik.

Deel Deze Pagina