is dit bevruchting?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Shirin, 16 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shirin

Shirin Actief lid

16 feb 2006
    110
    0
    0
    ICT
    Nederland
    ik heb op een andere site gelezen dat je de bevruchting ook kan voelen, zeg niet dat iedereen dat kan.
    Ik houd al heel lang mijn cervixslijm bij en zo heftig is het nog nooit geweest.

We wachten het gewoon af :) :) :)
    en ik voel ook iets wat ik nog nooit gevoeld heb ergens in mijn buik een soort gerommel...het is niet echt uitteleggen.

Ik heb geen enkel last van zwangerschapskenmerken kan ook niet daar is het nog te vroeg voor : ;) ;) :

2. harriette

harriette Actief lid

18 nov 2005
    178
    0
    0
    noord brabant
    Hoi Natasja,

Meestal moet de menstruatie dan toch meteen op gang komen, als het eitje tenminste niet bevrucht was.
    En zou het toch niet rond de innesteling slijm moeten zijn...
    Ik heb dit na de eisprong nog nooit gehad...
    Nu heb ik wel vaak pijn bij bukken (aan de linkerzijde van mijn buik).
    En mijn buik voelt ook al enkele dagen harder aan.
    Kunnen natuurlijk ook weer de tekenen zijn van ongesteld worden, word hier echt een beetje gek van....

Liefs
    Jetje

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Als het eitje niet bevrucht is duurt het nog 2 weken voor je menstruatie op gang komt.
    Ik weet het ook niet... Ik weet wel dat ik niet meer ga zeggen dat heb ik nog nooit gehad hahahahah want na 7,5 rondes weet ik wel dat geen enkele cyclus gelijk is...

groetjes

4. harriette

harriette Actief lid

18 nov 2005
    178
    0
    0
    noord brabant
    Hallo,

Nou ik zal over een dagen gaan testen als ik dan nog niet ongesteld ben en dan zullen we weten wat het deze maand weer is geweest.

Liefs
    Jetje

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Succes!! ik duim natuurlijk dat het gewoon raak is!!!

6. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    Ik heb juist last van echt wit dikkige afscheiding...Dit is begonnen een aantal dagen nadat ik onveilig heb gevreeen met mijn vriend. Vlak voor mij eisprong.

Ik heb ook al sinds een aantal dagen echt last van steken in beide zijden (net zulke steken als je bij een eisprong zou hebben), de ene keer meer dan de andere keer. En soms is het heel erg aan een kant en vervolgens springt het over op de andere zij!

Wat denken jullie?

7. Shirin

Shirin Actief lid

16 feb 2006
    110
    0
    0
    ICT
    Nederland
    Hoi dames,

het is nu al een weekje geleden dat ik mijn eisprong heb. Gisteren avond kreeg ik spontaan een stekende pijn in mijn borsten, ik had ook last van maagzuur, (maar niet overgegeven)
    Daarna ging naar bed, ik wilde vroeg slapen maar heel spontaan kreeg ik hevige buikpijn, leek heel erg veel op menstuatiekrampen. Maar het duurde maar kwartiertje, ik heb geen bloedverlies ofzo gehad. Wel voel ik nog steeds dat mijn onderbroek vochtig is.
    Kan dit innesteling zijn?

ervaring helpppp

8. Shirin

Shirin Actief lid

16 feb 2006
    110
    0
    0
    ICT
    Nederland
    niemand die dit ook heeft gevoeld?

heb nu veel meer steekjes in mijn borst (rechterborst voel ik beter), dan allebij de borsten doe de zijkanten erg zeer, rare steekjes in mijn buik, misselijk (maar niet hoeven overgeven),
    de afscheiding waar ik het over had is nu veel meer en dikker en beetje geel-orangje achtig van kleur. ik moet over 5 dagen ongesteld worden mijn tempratuur was 37,5 vannochten.
    Wanneer daalt je tempratuur eigenlijk?
    Het wachten duurt zoooo lang, ik wil ook niet te vroeg testen.

9. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Temp gaat op de dag van je ongi of een dag erna naar beneden, dus nog niets over te zeggen helaas.

Ook kan niemand je helpen of je eventueel een bevruchting of innesteling hebt gevoelt. Bijna niemand voelt dat helaas.

succes er mee!

groetjes

10. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Je zult echt nog even moeten wachten Shirin....Succes!! ;)

Deel Deze Pagina