Is dit dan de baby?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door giebel, 3 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.577
    636
    113
    Ik zit al een tijdje wanhopig te wachten tot ik de baby zal voelen. Vooral nu ik weet dat het tegen deze tijd wel zo'n beetje zou kunnen. Een paar week geleden voelde ik 's avonds een soort gestreel op de binnnenkant van m'n buik en dacht: ''zal dat de baby zijn?''. Ik heb het toen veel gevoelt 's avonds maar daarna niet meer.
    Vandaag voel ik ineens van alles in m'n buik. Ik kan niet goed omschrijven hoe het voelt, maar duidelijk aanwezig en 't lijkt niet op rammelende darmen ofzo. net of het een soort steken zijn, niet pijnlijk maar wel duidelijk voelbaar en het gaat echt de hele dag door. Terwijl ik het nog niet eerder heb gevoeld... Zou dat dan de baby zijn?

Ik ben zo onzeker, ben zó blij met deze zwangerschap maar ook zo blij dat ik dinsdag weer naar verloskundige mag, wil zo graag hartje horen ter bevestiging dat alles goed is... En steeds roep ik dat ik de baby wil voelen en nu ik dit voel en niet zeker weet wat het is denk ik : als het maar niet verkeerd is?:(

Pffff wat maken we 't onzelf moeilijk soms he?

2. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat gebriebel gestreel herken ik wel. Verder voel ik soms wat klopjes maar niet de hele dag door.

geniet vooral van de bewegingen!

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Joh niet direct zorgen maken. Het kan idd best wel je kindje zijn hoor, maar met een beetje pech voel je m pas over een paar weken... Maar dat wil niet zeggen dat het niet goed zit hè!

Mn zusje heeft voorliggende placenta en voelde hun kindje pas na 26 weken!!!!!

4. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    bij mij voelde het bij deze zw.schap in het begin ook als gekriebel en alsof er zich lucht verplaatste in mijn darmen...een borrelend gevoel

bij mijn andere 2 kids hun zw.schap voelde ik duidelijk plopjes die later schopjes weden...maar deze zw.schap heb ik duidelijk getwijfeld!

zo gek he hoe verschillend de zw.schappen kunnen zijn!!

mijn zoontjes voelde ik btw al met 13 en 14 weken en deze kleine 'pas' met 17/18 weken ong.

5. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    dat onzekere gevoel herken ik ook....heb ik bij mijn andere 2 kids niet gehad ,maar nu wel...heb voor deze zw.schap een MK gehad dus de schrik zat er toen wel in!

6. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Probeer niet onzeker te zijn, ik weet hoe je je voelt en voelde mijn beeb pas echt met 22 weken maar dan ook gelijk zonder twijfel.
    Nu heel de dag door en zelfs mijn man voelt het sinds 23 weken regelmatig met zijn gezicht en hand.
    Komt goed mss ligt ook bij jou de placenta wel voor net als bij mij en dan duurt het wat langer voor je het duidelijk voelt zei mijn vk

Deel Deze Pagina