eerst positief daarna negatief?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Lin933, Apr 25, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lin933

Lin933 Lid

Oct 30, 2012
    71
    0
    0
    Enschede
    Dames!
    Dit berichtje is voor een goede kennis van me. Ze heeft net als mij een posi test gehad. :) En nu verteld ze me dat ze vanmiddag (net) weer heeft getest en dat deze negatief was! :/ ik vroeg haar of ze miss veel had gedronken. Ze zei dat ze drie koppen thee had gehad maar dat had ze de dag van de posi test ook! En ook smiddags getest! Kv twee voor vijf heeft ze gebruikt..

Iemand enig idee hoe dit kan?! Is er nog hoop voor haar?
    Wat een onzekerheid he..

2. Lin933

Lin933 Lid

Oct 30, 2012
    71
    0
    0
    Enschede
    De posi test was twee daagjes eerder ;)

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,555
    528
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Of ze heeft vaker geplast deze keer, dan is je urine ook niet echt geconcentreerd hè. Daar komt bij dat ze mogelijk nog maar pril zwanger is en dan schommelt je HCG ook nogal, dus meer risico op "te weinig".... Het blijft afwachten

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Dat hangt er vanaf hoe positief die eerste test was. Bij mij betekende dit een vmk maar mijn eerste streepje was (op NOD) ook erg licht

5. Lin933

Lin933 Lid

Oct 30, 2012
    71
    0
    0
    Enschede
    Ff gevraagd ze geeft aan dat ze vaak naar de wc moest vanochtend en toen ze de test deed was haar urine ook bijna niet geel. Ik denk dan inderdaad teweinig hormonen op dat moment.. want die vorige test heb ik gezien en dat was gewoon een mooie roze streep, al goed zichtbaar, niet heel donker maar wel te zien zonder turen.. als ze een vmk heeft hoort ze dan geen bloedverlies of krampen te hebben? :/ pff hoop zo dat het goed gaat voor dr..

6. mol

mol Fanatiek lid

Feb 14, 2013
    1,860
    0
    36
    Female
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    bij mij was het ook zo toen ik een miskraam had :(

7. Lin933

Lin933 Lid

Oct 30, 2012
    71
    0
    0
    Enschede
    @mol wat vervelend :(
    Had je dan niet andere klachten omdat je een mk hebt? Zoals bloedverlies en krampen/steken?

8. Pandora

Pandora VIP lid

Oct 18, 2010
    6,530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Ja dat kan....mijn resultaat van afwisselend positieve en negatieve testen in een paar dagen tijd wordt over 3 maanden 2 jaar :)

9. Lin933

Lin933 Lid

Oct 30, 2012
    71
    0
    0
    Enschede
    @pandora

Wat moet dat ontzettend frustrerend voor je zijn geweest dat je weet dat het raak is en posi test en daarna opeens negatief :/ ik las ook bij de cb testen dat je als je wil testen moet uitgaan van je langste cyclus over al je cyclussen (!) Pff sommige dames hier hebben een cyclus van wel 60 dagen ghad bij wijze van.

Altijd vervelend die onzekerheid

10. tr0elaa

tr0elaa Actief lid

Feb 8, 2012
    226
    0
    0
    Ik heb dit ook gehad! test thuis positief, bij dokter negatief, thuis weer positief, bloedtest positief, helaas geeindigd in een miskraam, maar het kan dus wel!

Share This Page