Clear blue digitaal betrouwbaar?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Moby, May 15, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Moby

Moby Actief lid

Mar 15, 2007
    476
    0
    0
    Hoi,

Ik heb vandaag getest met Clear blue digitaal en er stond Zwanger!
    Alleen ik kan het moeilijk geloven. Ik heb nergenst last van alleen soms ongiepijn. kunnen deze testen ook zwanger aangeven als je het niet bent?
    Ben een beetje de kluts kwijt. Ik ben 1 dag overtijd uitgaand van mijn langste cycles.

2. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    ja de cb digitaal is echt betrouwbaar.
    proficiat en geniet ervan!

3. little hope

little hope Actief lid

Apr 7, 2007
    445
    0
    0
    Ewijk
    proficiat meid ! egt super...

cb is 100% betrouwbaar, en n test kan nooit zwanger aangeven als je t niet bent... want die test je hcg in je urine, en als dat er niet zit, test je ook niet positief... dus egt super onwijs gefeliiiiiiii

4. jessie33

jessie33 Actief lid

Apr 2, 2007
    332
    0
    0
    Gefeliciteerd meid, want cb kun je vertrouwen. Ik heb zelf bijna ook nergens last van, daar geniet ik nog van want veel krijgen vanaf de 6 weken klachten dus geniet er van!

Groetjes Jessie33

5. Moby

Moby Actief lid

Mar 15, 2007
    476
    0
    0
    Wow echt !?
    Het is zo onwerkelijk, ik ben echt bang dat ik droom ofzo of dat alsnog mijn ongie komt. Ik ben er gewoon emo van :oops:

6. little hope

little hope Actief lid

Apr 7, 2007
    445
    0
    0
    Ewijk
    haha dat ben ik ook ja... maar cb is egt betrouwbaar :D

ik heb ook allemaal rare kwalen hahahah, en die ongi krampen heb ik ook ;)... en egt dat zijn de bandenpijnen

7. jessie33

jessie33 Actief lid

Apr 2, 2007
    332
    0
    0
    Ik kan je helemaal volgen ik heb ook nog steeds het gevoel dat ik droom, wel een mooie droom
    :) :) :) :) :) :) :) :) :) .

Groetjes Jessie33

8. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    ik begrijp je ook meid...

ik had vorige week zondag het idee misschien toch ineens nog zwanger te zijn, en wilde vorige week maandag een test halen, terwijl ik bij de etos stond te twijfelen over hun eigen huismerk en die van cb dacht ik, ik kan beter die van cb meenemen want als die etos positief zou zijn, zou ik toch weer terug gaan voor die betrouwbare cb...

zo gezegd zo gedaan, ik kreeg direct een mooie dikke positieve kruis, en zelfs met die cb bleef ik twijfelen dat ik er nog 1tje tegenaan gooide omdat ik bang was dat ik een "kneus" had die vals positief uit sloeg...

ook de 2e cb was overduidelijk positief, en zelfs die kon me toen nog niet overtuigen dat ik weer terug ben gegaan om een predictor test te halen, en ondanks dat mijn urine tegen die tijd wel water leek omdat ik al zoveel gedronken had was ook die test positief, dus tja toen moest ik er toch echt wel aan geloven dat het idd zo was.....

als je het nu nog niet geloofd wat let je om er nog 1 tegen aan te gooien om je te overtuigen van je zwangerschap.. ;)

in ieder geval heel erg gefeliciteerd meid,...,.,

:)

9. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Gefeliciteerd!

10. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,510
    36,472
    113
    Gefeliciteerd meid! ik heb ook getest met cb digitaal (zie album) en ben inmiddels bijna 25 week zwanger. Een vals positieve test krijg je niet hoor.

Geniet ervan!

Share This Page