Is dit de 13 maanden sprong??? HELP!!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Tuti80, 31 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Hallo meiden,

Mijn zoontje is nooit de makkelijkste geweest maar op dit moment is het echt een klein draakje!!!

Niks is goed of leuk. Het begint 's morgens al... Om 6 uur mopperend wakker worden. Weinig willen eten. Eigenlijk de hele dag mopperen. Ook bij dingen die hij normaal geweldig vindt... Op de fiets, in de wagen. Ik durf bijna niet de deur uit met hem. Normaal kon hij heerlijk spelen maar nu maar even en dan gaan de armpjes weer in de lucht dat ik m op moet pakken. Wil niet meer in de box en op schoot. Doet allemaal stoute dingen als op tafel klimmen, kastjes open maken en z'n eten op de grond gooien. Slapen gaat wel redelijk goed 's nachts en overdag slaapt hij veel momenteel. Oh ja en luier verschonen en aankleden is een ware hel... Pffff is dit de 13 maanden sprong??? Hoe lang gaat dat nog duren?

Wij maken momenteel een moeilijke tijd door. Mijn vader kan ieder moment overlijden (pas 3 weken geleden achter gekomen dat hij zo ziek is) en mijn sm is in april overleden). Misschien voelt hij ook wel dat wij veel verdriet hebben maar het maakt het extra lastig nu hij zoveel aandacht nodig heeft...

Deel Deze Pagina