Snachts wakker en Overdag slapen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jeanney3, 26 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeanney3

jeanney3 Niet meer actief

Hallo Meiden,

Wie herken dit en wat kan ik eraan doen?

Weet nu eigenlijk pas 1 dag dat ik zwanger ben, maar kan al 3 dagen snachts niet slapen. Maar wil overdag de hele dag slapen, wat natuurlijk niet kan. Heb kids van 5 jaar en 2 jaar 9 mnd.

Is er iets aan te doen? En waar kan ik meer informatie over krijgen?

2. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik heb daar geen ervaring mee dat ik 's nachts niet kan slapen! Ik sliep in het begin van mijn zwangerschap bijna 24/7 :)
    Het is natuurlijk niet gek dat je overdag zo moe als de pest bent. Een tip is misschien dat op het moment je je heel erg moe voelt, en het liefst wil gaan slapen, je een leuke activiteit doet met de kids? Stukje wandelen, kinderboerderij, knutselen o.i.d.
    Als je dan overdan weinig tot niet slaapt, slaap je 's nachts als een roosje!

Succes!

3. jeanney3

Ja kan ik wel proberen. Kijken hoe het gaat. Want ben overdag zo moe. Dan ik de hele dag op bed of bank lig. Kan het ook te maken met bloedarmoede? En zo snel al? Want ben net zwanger.

4. Rabia

Rabia Bekend lid

19 apr 2006
    576
    0
    0
    huisvrouw
    spanje
    Van binnen zitten wordt je erg duf misschien is dat het gewoon.

5. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Ik herken het wel van het begin van mijn zwangerschap. Toen zat ik 's nachts ook geregeld beneden TV te kijken omdat ik echt niet kon slapen. En tja, overdag natuurlijk bekaf.
    Ik zou idd adviseren overdag de frisse lucht een beetje op te zoeken en je dag-/nachtritme weer terug proberen te draaien.

6. jeanney3

Oke dus wel herkenbaar gelukkig. Ik dacht heel eventjes dat ik aparte geval was.

Hey succes he straks met bevalling

7. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208