Hoi dames, Ik ben gisteren gestoken door een horzel.. Kan dat kwaad? Ik heb nu een grote bult op mijn been, is rood en jeukt verschrikkelijk! Verder geen last er van.. Ik denk zelf dat het niet veel kwaad kan, maar vraag het me toch af.. Misschien dat het tijdens de zwangerschap anders is? Ik hoor het graag.
Ik hoop van niet, want ben gisteren wel 10 keer gestoken door die rotbeesten! (dagje in t bos....) Inderdaad grote rode, jeukende plakkaten op armen en benen... Jeuken nog een stuk langer dan muggenbulten ook
Ja idd, een muggenbult is er niks bij hahaha.. Ik probeer er ook zo goed mogelijk van af te blijven, want als ik het aanraak begint het meteen weer heel erg te jeuken! Maar hopelijk heeft het geen ander effect tijdens de zwangerschap dan normaal... Zal wel niet.. Maja je kunt beter voorzichtig zijn toch?!
Ik geloof dat het geen kwaad kan hoor, zolang je geen "rare" reactie krijgt (ineens misselijk, overgeven, koorts)...
Kan geen kwaad, die **** hebben mij ook te pakken gehad een tijdje terug, had alleen van die grote ronde schijven waar ze me hadden geprikt.
Moet je die plek niet uitzuigen? Ik was 2 jaar terug de klos en de plek werd steeds groter tot we het uitzogen met zo'n ding die bij zo'n eerste hulp pakketje zat. Maar misschien had ik wel een allergische reactie. Bij twijfel even de huisartsassistente bellen? Kan je gelijk vragen hoe je de jeuk kan verlichten.