voel me verschrikkelijk

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door dame, 31 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dame

dame Bekend lid

19 jun 2007
    587
    0
    0
    hallo dames,

ik moet even me verhaaltje kwijt, ik ben nu 4 maanden zwanger en de eerste 2,5 maanden waren een hel, misselijk,overgeven.enz..
    daarna werd het weer beter en kon ik eindelijk een beetje genieten maar sinds gister gaat het weer helemaal bergafwaards, ik voel me beroerd, ben de hele dag misselijk,kan niks eten, moe en zie er uit als een spook zo bleek.. ik vraag me echt af wanneer ik dan eindelijk kan genieten of blijft het 9 maanden zo? ik wordt jaloers als ik me schoonzusje zie, die is 5.5 maand en heeft nooit ergens last van.. pfff, ik zit even in een dip..
    ik weet niet of ik dit zwanger zijn zo leuk vind. :(

2. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    nee dat is inderdaad nie leuk.
    ik kan helaas niet ook niet weten hoe je je voelt.
    ze zeggen dat het voor een goed doel is. maar ik begrijp dat zwanger zijn voor jou niet leuk is zo !

heel veel sterkte meid !

xxx sannnieee

3. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hoi dame

nou ik weet echt hoe jij jezelf voelt !
    tot week 22 ziek geweest en nu tot week 29 was het beter nu is het weer minder .. gelukkig niet echt veel overgeven maar wel veel over mijn nek gaan en misselijk en hoofdpijn en alles wat je kan verzinnen.. als klap op de vuurpijl nu ook nog eens suiker en dus op dieet !
    nou ik was bang dat ik laddervet zou worden in mijn zwangerschap maar dat zal zo wel mee gaan vallen al vind ik dit ook niet leuk .. ik wilde juist eens genieten van alles en idd zwanger zijn vind ik ook niet leuk ..
    het is ons 1e kindje en we hebben er 2 jr op mogen wachten dus voel ik me ook nog lekker schuldig dat ik er vaak zo over denk
    Maar !
    nu is het aftellen begonnen en over 9 weken hebben wij onze droom in handen en hoop ik dat ik alles zo vergeten ben !
    kop op meidje ! het komt goed en de tijd gaat toch ook snel en het kan dus echt nog dat je over je ziek zijn heen komt ! ga anders eens langs je HA of vertel het tegen je VK soms is er ook wat voor te krijgen
    dikke knuf

4. Catheleine

Catheleine Bekend lid

9 feb 2007
    522
    1
    0
    Zorgcoordinator
    Brabant
    Tjeetje dat is echt naar zeg, dat je je zo misselijk en beroert voelt...
    Heb je het al besproken met de verloskundige of de huisarts?
    Ik kreeg er medicijnen voor...

Ik wens je heel veel suc6 en wens je een jaar met een mooi kindje... Waarvan je heerlijk kan genieten, al is dat nu een schrale troost...

Groetjes Catheleine

5. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht
    Sinds kort niet misselijk meer!
    Daarvoor wel geweest, heb ik toen Emesafene voor gehad.
    Is misschien wel een aanrader voor je.
    Overleg met je huisarts erover.

gr Esther

6. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Bij Sam heb ik dit ook gehad, kreeg in het begin emesafene dat hielp een beetje...
    Toen ging het iets beter en ineens helemaal fout. Ben toen naar de huisartsenpost gegaan, en via hun naar het ziekenhuis. Bleek dat ik tegen uitdrogen aanzat. En heb toen van de gyn medicijnen tegen maagzuur aanmaken gekregen en sindsdien ging het een heel stuk beter. En die medicijnen mag ik deze zwangerschap weer gebruiken, en daardoor voel ik me een stuk beter!

Of te wel.. ga eens met je huisarts praten!

7. Beertjuh

Beertjuh Lid

23 dec 2007
    15
    0
    0
    Huismama
    Schiedam
    het is inderdaad niet genieten van je zwangerschap op deze manier.
    weet hoe het voelt ben nu in verwachting van me 3de en heb een hoop mee moeten maken..
    zoals eerst donker rood bloedverlies wat 2 dagen later overging in helder rood bloedverlies. ziekenhuis moeten liggen ivm absolute bedrust..me hele zwangerschap misselijk en ga maar door.

laat je gewoon een beetje extra verwennen door je vriend/en familie
    geef er een beetje aan toe dat je je niet helemaal goed voel.
    probeer s morgens anders vanillevla tegen de misselijkheid men zegt dat het werkt..

en anders naar de huisarts/vk gaan als je het niet vertrouw daar zijn ze voor.

succes en hopenlijk voel je je een stukje beter

8. dame

dame Bekend lid

19 jun 2007
    587
    0
    0
    bedankt allemaal voor jullie berichtjes, het gaat iets beter met me
    misshien moet ik inderdaad even met me vk hierover praten,

gelukkig nieuwjaar allemaal nog!

9. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Zorgen dat er altijd n klein beetje in je maag zit wil ook wel eens helpen. Dus niet hele maaltijden naar binnen werken maar die maaltijden in kleine maaltijdjes tussendoor verdelen.
    Was met de 2e telkens ook zo misselijk tot ik dit ging doen. Dus zorgen dat je maag wat te doen heeft maar ook weer niet teveel erin zodat hij daar weer niet over gaat klagen ;)

Maja soms werkt niks...en dan kan je beter even langs de vk...zoals ik met nr 1 deed...bij hem gooide ik al mn avond eten elke avond meteen na t opeten er weer uit...maakte niet uit wat ik at of hoeveel...kon nog net zeggen dat t lekker was en ZOEF naar de wc want t kwam er weer uit :(
    Was die zwangerschap dan ook maar 3 kilo aangekomen... :oops:
    Ben zelf pas 4.5 weken en vanmiddag in de super....blegh! Al die luchtjes en dan kwam er ook nog zon wandelende parfumerie voorbij... :x
    Wat was ik blij die winkel uit te mogen pff

Deel Deze Pagina