@lotte Je vruchtwater mag niet groen zijn van slijmprop weet ik het niet. @Danni11 Ik ben deze week ook een deel van slijm prop verloren. Daarna had ik afspraak bij VK die zij dat het niets hoefde te betekenen alleen dat het dan wel al wat rommelde daar beneden. Ik verlies ook af en toe wat waterige afscheiding. Ook dit aan VK gevraagt en deze gaf aan dat door de verandering in je hormonen de afscheiding wat wateriger kon worden. Bij twijfel neus dicht gedrukt houden en en persen. Als er dan vocht mee komt kan dit vrucht water zijn. Ik hoop dat je er wat aan hebt en dat het snel opgang komt. groetjes Tanna
Ik dacht het vruchtwater niet? Hij was ook meer groen/gelig (smakelijk ha ha) Ik weet het ook niet! Misschien kan iemand hier antwoord op geven?
Ben met 34 weken al een deel van mn slijmprop verloren, maar de vk zei dat het niks zegt. Ook niet dat het rommelt. Gelukkig maar, want 34 weken was wel een beetje vroeg. Nu rommelt er nog steeds helemaal niks, maar ben ook nog niet uitgerekend
slijmprop kan inderdaad groen/gelig, bruin, rood, roze, wit zijn. Vruchtwater mag niet groen zijn! Dan gelijk bellen!! Ik denk dat ik vandaag ook (een stuk van) mijn slijmprop verloren ben. Die van mij was echter bruin.
Ook ik ben vandaag weer 2 slijmpropjes lichter geworden.. Ik weet dat het niet alles hoeft te zeggen maar ik hoop zo dat de bevalling snel begint!