in slaapzak en nog boven de dekens liggen 's morgens

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Dorianne, 13 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    Mijn dochtdr van bijna 6 maanden ligt 's morgens boven in bed en dus niet meer onder de dekens. Ze ligt in een driehoekskussen (moet voor voorkeurshouding) en in een slaapzak...
    iemand tips / suggesties? wat als het minder dan 16 graden op haar kamer is?

2. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.511
    14.017
    113
    Vrouw
    Herkenbaar! Mijn zoontje heeft ook een poos in zo'n driehoekskussen gelegen wegens voorkeurshouding. Hij werd altijd wakker met zn hoofd bijna tegen het hoofdeinde aan! En nog net met zn voetjes in dat ding.
    Zijn kamertje is ook altijd erg koud (hebben hier nog een gaskachel en die blijft s nachts niet aanstaan), dus hebben we maar een mega dikke slaapzak gekocht.

Ondertussen heeft hij een spreidbroekje en een helmpje dus hebben we van dit probleem geen last meer. ;)

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Een warmere slaapzak :D
    In mijn beleving en ervaring met Thirza zijn die dingen er namelijk vooral voor kids die niet onder de deken kunnen blijven liggen... ;)
    Maar voor nu: vindt ze het niet gewoon te warm, dat ze zo gaat liggen wurmen? Wat doet ze als die slaapzak niet aan is?

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Je wilt ook niet weten in welke houdingen ik Thirza allemaal aantrof in bed :D (heeft heel wat leuke foto's opgeleverd :D)

5. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier een dikke slaapzak en geen dekens, onze dochter presteert het om ondersteboven in bed te liggen 's morgens..

6. Snowtje

Snowtje Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.409
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ons dochtertje ligt ook in zo een driehoekskussen en ligt in de combi-sleeper. ik zet wel de verwarming aan zodat het rond de 18 graden is en dan gaat het prima.
    we leggen nu ook twee hydrofielwashandjes onder haar wang, op de opvang hadden ze ontdekt dat ze daar rustiger van ligt en het is inderdaad waar. weet niet waarom, maar ze ligt veel rustiger op die manier :)

7. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Die van mij heeft nog niet 1 nacht rechtgelegen....heb een keer zo'n ding geprobeerd die je om het matras doet en er zit een soort van luier aan vast, maar hoe klein madam ook was, daar wist ze ook uit te breken.
    Heb de hoop opgegeven en kleed haar nu lekker warm aan met een dikke winterslaapzak. Tref haar altijd helemaal bovenin tegen het hoofdbord in de foetushouding....met kont omhoog :D
    Met die extreme kou van paar weken geleden deed ik vooraf heel even haar cv aan, zodat de dikste kou uit haar kamertje is.

8. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Quincy heeft geen voorkeurshouding maar ging al vanaf een paar maanden dwars op haar deken liggen op haar buik. Heb vanaf die tijd dus alleen een slaapzak gebruikt en nu het kouder is heb ik dikkere slaapzakjes.

9. heel herkenbaar mwet mijn eerste dochtertje had zo,n zijlig kussen en slaapzak en nog lag ze onderste boven op het dekentje in haar bedje ..
    Heb toen ook gewoon een dikkere slaapzak gekocht en zonder dekentjes

de jongste begint nu ook al dus ook een wat dikkere slaapzak straks want een kachel extra aan mag niet bij haar vanmwegen waarschijlijke bronchitus astma

10. Ike1983

Ike1983 Bekend lid

21 okt 2009
    853
    32
    28
    Herkenbaar, onze zoon is pas 2 maanden oud en die vind ik ook regematig boven zijn deken. Het is gewoon een wringkont hoor, heeft het zelfs voor elkaar gekregen om uit een inbakerdoek te komen.
    Heb een iets dikkere slaapzak gekocht. Op zijn kamer is het nu niet meer zo koud dus dat vind ik prima.

Deel Deze Pagina