symptomen maar (nog) negatieve test

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door haring, 29 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. haring

haring Niet meer actief

Zoals de titel al zegt, kan je symptomen hebben terwijl je een negatieve test hebt?
    Vanochtend zwangerschapstest van de action gedaan,de early. Helaas was de test negatief.
    Maar voel me gewoon niet echt fit, af en toe wat misselijk,buikpijn en duizelig, dus vandaar dat ik me dit afvraag.
    Hoop gewoon niet dat mn lichaam me voor de gek houd :(

2. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Ik denk dat symptomen niet zoveel zeggen eigenlijk...dat je je zo voelt kan met heel veel dingen te maken hebben.
    Zijn ze wel zwangerschapsgerelateerd dan betekent het wel dat je hcg aan het aanmaken bent en zou je wel verwachten dat dat (binnenkort) te zien is op een test.

3. Linda468

Linda468 Lid

20 nov 2016
    68
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ja kan van alles zijn. Misschien heb je een griep onder de leden of ben je toch zwanger en heb je misschien te vroeg getest. Wanneer is je nod? Ik weet wel de keren dat ik er echt overtuigd van was zwanger te zijn ik het dus niet was en m'n lichaam me echt voor de gek hield.

4. haring

haring Niet meer actief

Bedankt voor je reactie.
    Had vandaag zo gehoopt een tweede streepje te zien......
    Heb ook eigenlijk geen hoop meer voor deze ronde.

5. haring

haring Niet meer actief

Ben uitgegaan van mijn vorige cyclus en op basis daarvam zo mijn nod over 4 dagen zijn.
    Lijkt me, als ik wel zwanger zou zijn dat ik dan 4 dagen voor nod met deze early test wel een tweede streepje had gezien. Zie het hier wel erg vaak dat dames a
    4 dagem voor nod positief testen.
    Had ook zo gehoopt op ee tweede streepje.

6. jeske160789

jeske160789 Bekend lid

9 sep 2015
    553
    72
    28
    Ik teste de eerste keer ook met een vroege test 4dg voor nod negatief en pas na nod positief..
    2e x 2dg voor nod positief

Dus het kan nog zeker wel..

7. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Helaas heb ik elke maand symptomen en niet zwanger. De enige keer dat ik geen symptomen had bleek ik wel zwanger

8. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.068
    17.023
    113
    Dit had ik ook :)

9. Amch

Amch Fanatiek lid

21 jun 2015
    1.014
    388
    83
    ik denk dat symptomen niet zo heel veel zeggen je lichaam kan je aardig voor de gek houden ik ben nu zwanger en heb nog geen symptomen gehad word je dan ook weer onzeker van

10. Irene1986

Irene1986 Actief lid

28 nov 2016
    473
    1
    18
    Jup ik ook!

Deel Deze Pagina