Zoals de titel al zegt, kan je symptomen hebben terwijl je een negatieve test hebt? Vanochtend zwangerschapstest van de action gedaan,de early. Helaas was de test negatief. Maar voel me gewoon niet echt fit, af en toe wat misselijk,buikpijn en duizelig, dus vandaar dat ik me dit afvraag. Hoop gewoon niet dat mn lichaam me voor de gek houd
Ik denk dat symptomen niet zoveel zeggen eigenlijk...dat je je zo voelt kan met heel veel dingen te maken hebben. Zijn ze wel zwangerschapsgerelateerd dan betekent het wel dat je hcg aan het aanmaken bent en zou je wel verwachten dat dat (binnenkort) te zien is op een test.
Ja kan van alles zijn. Misschien heb je een griep onder de leden of ben je toch zwanger en heb je misschien te vroeg getest. Wanneer is je nod? Ik weet wel de keren dat ik er echt overtuigd van was zwanger te zijn ik het dus niet was en m'n lichaam me echt voor de gek hield.
Bedankt voor je reactie. Had vandaag zo gehoopt een tweede streepje te zien...... Heb ook eigenlijk geen hoop meer voor deze ronde.
Ben uitgegaan van mijn vorige cyclus en op basis daarvam zo mijn nod over 4 dagen zijn. Lijkt me, als ik wel zwanger zou zijn dat ik dan 4 dagen voor nod met deze early test wel een tweede streepje had gezien. Zie het hier wel erg vaak dat dames a 4 dagem voor nod positief testen. Had ook zo gehoopt op ee tweede streepje.
Ik teste de eerste keer ook met een vroege test 4dg voor nod negatief en pas na nod positief.. 2e x 2dg voor nod positief Dus het kan nog zeker wel..
Helaas heb ik elke maand symptomen en niet zwanger. De enige keer dat ik geen symptomen had bleek ik wel zwanger
ik denk dat symptomen niet zo heel veel zeggen je lichaam kan je aardig voor de gek houden ik ben nu zwanger en heb nog geen symptomen gehad word je dan ook weer onzeker van