3 dagen geleden m'n eisprong gehad. Dat weet ik dmv tempen en ovu testen. Nu heb ik vandaag de hele dag 'last' van een zeurende onderbuik, het gevoel dat ik ongesteld moet worden Ook sinds vandaag last van afscheiding. Heeft niets met een zwangerschap te maken, het lijkt me ook sterk dat ff en ovu testen ernaast zitten, maar wat dan wel? Herkent iemand dit?
Ik had dit ook vorige ronde. Ik denk dat je lichaam dan bezig is met een eventuele bevruchting. Maar dit kan dus alle kanten nog opgaan. Bij mij is het niks geworden.
Hormonen... Bij mij betekende het een zwangerschap, kreeg ook dat gevoel na mijn eisprong en dat hield aan tot vlak voor m'n NOD en nu is het al een paar dagen eindelijk minder geworden. Succes je zult toch echt geduld moeten hebben en het verwijten aan de hormonen!
Ook bij mij betekende het een zwangerschap. Maar ja, zegt natuurlijk niets over jou.. Hopelijk weet je het snel!
Ik heb ook zo een gevoel in de onderbuik.. Hopelijk goed teken ik moet nog een weekie wachten........
Oh echt? Ik weet niet meer hoe ik me voelde na eisprong voor m'n zwangerschap van s. We gaan het zien.. Gefeliciteerd met je zwangerschap voor je tweede wonder!
Geen idee... Ik had het ook tot aan vandaag.. 2 dagen overtijd maar toch ongesteld geworden vanavond. Het zeurende gevoel is ook weg. Heb wel veel stress de laatste tijd, dus denk dat het daardoor komt.