hallo allemaal! Weer een gekke vraag, heb wel eens last van bandenpijn, maar de laatste paar dagen voelt het anders. Als ik opsta of uit de auto klim dan heb ik echt het gevoel alsof er horizontaal aan de onderkant een band zit en alsof mijn baarmoeder naar beneden hangt en ik hem moet optrekken.. alsof ik hem mee moet sleuren zeg maar.. jaja.. vind het de laaste tijd zo moeilijk om iets goed uit te leggen. Ik heb ook het gevoel dat ie ineens weer wat gegroeit is en hoewel ik het absoluut niet zeker weet lijkt hij/zij toch wat duidelijker te borrelen daar beneden.. ik heb nog steeds geen flauw benul of ik mijn kloontje echt voel, maar vanmiddag voelde ik wel een soort tikjes rechrsonder.. maareh kan dit dus ook een soort bandenpijn zijn? voelt niet naar of zo, alleen een beetje strak.. Groei kloontje, groei! x
Jaaa dat heb ik ook! Ik lees het al nergens anders. Zeker als je een tijdje gezeten hebt, lijkt het alsof je baarmoeder 'opgevouwen' blijft zitten en er heel lang over doet om weer normaal te worden! Bedoel jij dat ook? Gebogen lopen is dan ook veel makkelijker.
volgens mij moet ik het anders uitleggen, het voelt nu ook meer als bandenpijn op dit moment, volgens mij komt het toch van de yoga!