Goedemorgen dames Ik ben nu 27.4 weken zwanger. en voel de uk wel maar het zijn lieve zachte stootjes schopjes.en misschien denk ik er later wel anders over haha.maar ik zou het wel iets harder/duidelijker willen voelen .mijn placenta ligt aan de voorkant weet niet of dat er mee te maken heeft.maar vanaf wanneer voelden jullie hem heel heel duidelijk. Liefs
Dat de placent voor ligt heeft er inderdaad mee te maken. Dat is wat ze mij vertelde. Die van mij ligt ook voor, wel schuin voor, links van m'n navel. Daar voel ik ook bijna niets, aan de andere kant voel ik m veel beter.
Dat ligt er zeker aan dat je placenta aan de voorkant ligt, die van mij lag eerst ook voor en is rond de 20 weken verplaatst naar meer de zijkant links, daar voel ik hem dan ook nauwelijks maar rechts des te meer Kan je zeggen dat die harde knallen en dat geduw ook niet altijd even prettig is, schrik me af en toe kapot
Vanaf 30 weken begon ik echt een beetje te voelen, maar hard en of pijnlijk absoluut niet, dat mijn ribben kapot geschopt worden oid ook niet, ik voel gewoon duwtjes en af en toe een arm of been voorbij komen! Placenta ligt ook voor en heb een flinke placenta was op de groeiecho afgelopen woensdag te zien Voordeel: ik slaap prima hihi. Ik probeer er maar de voordelen van te zien
Ben maar blij! Ik slaap nu al 2 weken niet goed meer en wordt minimaal 3 keren per nacht wakker omdat meneer zich eventjes goed uitrekt en met zijn kont of hoofd tegen mijn ribben ligt te duwen Ook kan hij zo hard tekeer gaan dat het echt pijnlijk is.
Dat probeer ik ook Aan de andere kant kan het je heel onzeker maken, mijn keren per dag voelen is al bijgesteld naar 5.. Ik kan heel de dag rustig aan doen en de baby geen enkele keer voelen, dat maakt je onzeker hoor.. Al de verhalen van dames die blauw geschopt worden ben je dan wel eens jaloers op
Dat is dan wel heel erg weinig? Ik voel hem op een ochtend al vaak 30 keer maar heb volgens mij ook wel een erg actief mannetje, mijn schoonzus heeft haar zoontje nooit voelen schoppen tijdens de zwangerschap. Toen ik rond de 20 weken ook nog niks voelde had ik ook zoiets, van mij mag hij me bont en blauw schoppen want ik verlangde ernaar om iets te voelen. Nou nu zou het van mij soms wel wat rustiger mogen want ik slaap gewoon echt stukken minder s'nachts en dat is gewoon niet prettig
Je moet hem idd wel regelmatig voelen nu.. Kan je vertellen hoe verder je in de zwangerschap komt hoe meer je hier op terug gaat komen Hier een kleine druktemaker die me af en toe echt pijn begint te doen.. Dus bereid je maar voor...
Bij mij is dat dus door de vk naar beneden bijgesteld eb dus 5 geworden, anders kan ik altijd wel bellen.. 10 kom ik gewoon lang niet altijd aan
Ik had de placenta ook voor en ik heb haar wel altijd gevoeld maar altijd net als TS zegt, lieve zachte schopjes/ duwtjes. Dat is aan het einde vd zwangerschap ook niet veranderd dus het hoeft niet. Toen ze eenmaal geboren was zeiden de verpleegkundigen ze was lekker actief zeker in je buik? omdat ze zo aan het bewegen was. Nee hoor viel best mee maar op echo's was wel altijd een actief dametje te zien dus ligt echt aan je placenta!
Ja dit heb ik dus ook ik ben nog geen 28 weken net niet haha Maar ik zou het ook meer willen voelen..
Oktober dat heb ik dus ook op de echo s is hij super super beweeglijk dus als ze dan vragen je voelt hem zeker wel heel goed .denk ik uhhh nee eigenlijk niet ;-(
Het ligt ook aan je kindje☺ Voel die van mij sinds week 17 ongeveer maar heb nooit zoiets gehad van auw hij schopt zo hard ofzo. Heeft ook met het karakter te maken die van mij is gewoon rustig☺ Snachts ook altijd stil heerlijk haha hopelijk is dat dadelijk nog steeds zo!
hier sinds week 15 al flinke schoppen en houd me ook regelmatig wakker. denk met week 16 dat je het zelfs van buiten kan zien. zal wel placenta aan de achterkant hebben denk ik gezien je echt zo duidelijk de kleine met je handen kan voelen. Denk wel degelijk dat het uitmaakt iig
Hier ook placenta aan de voorkant... Hier voelde ik de kleine voor het eerst met 17 weken, echt heel voorzichtig. Manlief heeft haar nu welgeteld drie keer kunnen voelen. Tussendoor heeeel soms een flinke schop, verder blijft het bij kleine/zachte duwtjes. Meeste voel ik echt onderin, tegen m'n blaas aan zo ongeveer Als je er onzeker van wordt kun je proberen contact te maken met je kleintje. Ik druk dan zachtjes met m'n vingers in m'n buik. Werkt niet altijd op de 'goede' plek, maar als ik haar dan weer even gevoeld heb is het alweer fijn!
Ik voel ons kindje wel heel vaak en regelmatig maar niet heel 'hard'. Ik heb ook de placenta aan de voorkant. Haar bewegingen zijn heel duidelijk maar verhalen als bont en blauw geschopt worden blijven mij gelukkig bespaart . Ik voel haar wel heel duidelijk rondjes draaien en duwen en schoppen maar mijn buik beweegt nooit en je ziet ook geen armen of benen uitsteken... dat vind ik wel een beetje jammer maar ik wordt gelukkig niet beurs geschopt....