Buikkrampen en eisprong

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Anais, May 3, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anais

Anais Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    hey iedereen dit is nu ronde 46 denk ik(van dat tellen raak je de tel kwijt) heb pco neem nu derde keer clomid 100mg.
    zondag sex gehad en maandag eisprong gehad dus heel mooi geklust.maar mijn god...ik heb buikkrampen!

normaal als me ei er is heb ik steken in mijn eierstok en zo begon het ook maar vandaag!!! vandaag heb ik precies buikkrampenpijn in de rug en de hele tijd OERAL in mijn onderbuik en eierstokken steken ik ben ook ineens ziek??? mijn keel is gezwollen en oren doen pijn temp is normaal. ook krijg ik sinds maandag geen hap door me keel,ik zit direct vol... gisteren ook misselijk geweest en constant koppijn(nu ook)

maar die buikkrampen zijn het ergste! net of ik me regels heb :( en sinds zondag echt beurse borsten gevoel gekregen...
    ik bedoel niet dat ik zwanger ben ofzo maar heb dit nog NOOOOOIT gehad!! enkel steken eierstok een halve dag...EN NU my god!!!:$

hoop dat het een goed teken is,herkent iemand dit??
    pms is trouwens minder erg dan dit :$ ben ook serieus humeurig (denk door de clomid) want de ene dag roep ik de andere ween ik(pas gedaan op mijn ziekenkas my god!) en telkens mijn vriend iets zegt ween ik ook

herkenbaar?

groetjes(bah ik moet nu naar het stad dingen regelen maar voel me zo ziek wil me bed in!)

2. Anais

Anais Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    gek...de dag erna was ik weer gezond en geen buikkrampen meer :(
    alleen nog steken vantijd in de onderbuik/eierstokken

was wel hevig gisteren!! amaai nog nooit zo gehad.dacht eigenlijk dat de clomid niet zou aanslaan,de eerste keer 50 mg lukte,tweede keer niet,eerste keer 100 wel dan weer niet en nu opnieuw 100 en toch ineens zo fel! wel opgelucht,en toch wel gek ik dacht dat ik resistent was geworden steeds ik clomid nogmaals zou nemen maar blijkbaar moet je gewoon blijen proberen.:(

xxx

Share This Page