is dit de menstruatie na bevalling?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door bekendeonbekend, 2 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bekendeonbekend

bekendeonbekend Actief lid

13 apr 2015
    288
    6
    18
    Vrouw
    NULL
    hallo dames ik heb een vraagje misschien een beetje dom , maar we zijn 1 november bevallen van ons Eerste wondertje een Meisje <3 en heb al die tijd veel bloed gehad en naderhand een dag minder met oud bloed en dan weer helderrood of een heel klein beetje of zelfs een dag bijna weg.. dat bleef zo sukkelen tot 24 november sindsdien is het weg en vanaf toen wel eens krampjes witvloed en hoofdpijn veel vruchtbaar slijm nu waar je echt draden van kon trekken en geen bloedverlies meer gehad tot vandaag.. heel lichtjes helder bloed weer, kan ik dat tellen als mijn eerste menstruatie dag ? of kan het van het gemeenschap hebben zijn ? Dankjewel alvast Xx

2. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Zou Volgens mij wel Kunnen. Zeker als ik hoor van je helderrode bloed. Ik zou even afwachten of het doorzet. Het is wat vroeg, maar kan zeker.

3. roundandaround

roundandaround Niet meer actief

Mijn menstruatie was er ook met 4,5 week

4. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Mijn ongesteldheid was er precies na 4 weken weer. Als t doorzet bij jou is t een ongesteldheid maar omdat je gemeenschap heb gehad kan t ook daar van zijn. Ik had pas na 3 mnd weer gemeenschap (keizersnede) en toen bloedde ik ook even.

5. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.495
    2.948
    113
    Zou kunnen. Verschilt heel erg per persoon. Ik werd pas na 7 maanden weer ongesteld.

Deel Deze Pagina