De titel zegt het al... Ik vind het zo eng dat ik niet weet wat er gaat gebeuren... Nu de 3 pillen en woensdag opwekken miskraam 15 weken in het ziekenhuis.... pff ben angstig..
Ach lieve meid, wat moet het vervelend voor je zijn. Waarschijnlijk zal ik hetzelfde mee gaan maken als jij, na twee keer een keizersnede. Ook ik weet niet wat me te wachten staat. Heb je iemand die met je meegaat? Bedenk dat pijn tijdelijk is en dat het misschien voor je verwerking wel goed kan zijn om te bedenken dat een bevalling op zich natuurlijk is. Ik zal voor jou bidden vanavond en hoop dat jouw angst voor een deel wordt weggenomen. Veel liefs.
Heel veel sterkte! Geen ervaring met het heftige verlies van een kindje met 15 weken zwangerschap. Dikke knuffel voor jou! Wel ervaring met het slikken van Mifegyne. Ik voelde hier helemaal niets van. Mijn kindje was zelf gestopt met groeien 7wk 5dg. Misschien dat dit verschil maakt in wat de bijwerkingen van het medicijn zijn? Maar ik vond het wel super heftig om de pil te slikken. Iets afbreken wat zo super gewenst is... Dat zijn geen grapjes! Veel sterkte voor jou!
Ik heb ze maandag ingenomen, wat een naar moment. Gister bevallen... ging vrij snel en goed gelukkig. Was geen nare ervaring. Nu bijkomen....