Streepje zwangerschapstest wordt niet donkerder

Discussie in 'Miskraam' gestart door hasse, 11 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hasse

hasse Lid

10 apr 2016
    7
    0
    1
    Hoi allemaal,

Ik ben nieuw hier op het forum en hoop dat ik dit op de juiste pijler zet.

Eind vorige week heb ik een zwangerschapstest gedaan en ik bleek zwanger. Super blij na anderhalf jaar proberen natuurlijk. We zijn nu 4 dagen verder en ik heb nog 2 zwangerschapstesten gedaan (kruidvat 2v5), maar het streepje wordt niet donkerder (ook niet lichter trouwens). Bij mijn vorige liep het prachtig op, dus ik vermoed dat er een miskraam aan komt. Of hebben jullie andere ervaringen? Ik hoop zo dat het blijft zitten...

Alvast bedankt voor jullie reacties.

2. Erzi

Erzi Fanatiek lid

21 jun 2010
    1.463
    676
    113
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Helaas betekende het bij mij niet veel goeds. Ze liepen niet op en de clear blue testen gaven niet zwanger aan. Uit eindelijk bij de HA bloed laten prikken en daar kwam een zo'n laag hcg gehalte uit dat ik zeker wist dat ik een miskraam had. Diezelfde dag ging ik bloeden

3. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Aan zwangerschapstesten kun je niet aflezen dat er een miskraam aan komt.. Heb je een foto?

4. hasse

hasse Lid

10 apr 2016
    7
    0
    1
    Bedankt voor jullie reacties

Ik heb denk ik mijn antwoord al.. net wat helder rood bloed verloren. Voel me vreselijk..

5. sandramarije

sandramarije Bekend lid

17 jan 2013
    665
    1
    18
    Sterkte! Wat ontzettend sneu!

6. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Sterkte :(
    Voorgevoel zit vaak goed... ik vind het heel erg voor je dat je dit moet meemaken. Ik hoop dat je snel zwanger bent van een kindje dat wel mag blijven. Virtuele knuffel!

Deel Deze Pagina