wat zou dit kunnen zijn??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door balleke, 28 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Hoi,

Ik zat gister avond op de wc om eigenlijk grote behoefte te doen (probeer het zo netjes mogelijk te omschrijven) En toen hoorde ik een plop in de wc vallen (het was echt geen ontlasting of zo). Ik kon alleen niet zien wat het was, want het is zo'n wc met een gat. En het verdween in het gat.
    Ik weet ook effe niet hoe ik het beter moet omschrijven..haha

Maar zou dit de bekende prop zijn?:( heb ook helemaal geen bloed gezien of wat dan ook.
    Wel het sinds gisteren meer ongi krampjes die komen en gaan (niet lang hoor) miss voor 4 keer achter elkaar. En wat meer last van harde buiken.

Maar dit kan toch helemaal niet? Ik ben net 31 weken zwanger..:(

Hoop dat iemand antwoord kan geven.

Gr

2. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.283
    6.196
    113
    Ja het zou kunnen. Sommige vrouwen verliezen die prop heel vroeg, maar hoeft niets te zeggen over het starten van de bevalling. Die prop kan gewoon weer aangroeien.
    (Ik ben m de vorige keer volgens mij pas tijdens de bevalling met 42 weken verloren.)
    En de harde buiken en krampjes kunnen komen van het indalen of het rekken van de banden. Kan geen kwaad.
    Maar.. ik kan natuurlijk vanachter mijn computer jouw toestand niet beoordelen, dus als je je zorgen maakt zou ik even bellen met je vk.

3. mommy1979

mommy1979 Bekend lid

3 aug 2009
    637
    0
    0
    niet relevant!
    Neverland
    Niets meer aan toe te voegen!

Bij tijfwel altijd bellen "better safe than sorry"

Deel Deze Pagina