Mijn zoontje is 8 maanden oud en heeft 2 verschillende oortjes de linker is een halve cm kleiner dan het rechter? Mijn vraag is, herkent iemand dit? De dokter zegt dat het nu wat meer opvalt daar hij nog weinig haar heeft, en dat het later minder op zal vallen Groetjes Barbara
Onze kleine heeft ook twee verschillende oortjes, van het linkeroortje zit het bovenste randje vast aan de schelp, bij het andere oor niet. Ik zei dit tegen mensen en die moesten al 3x kijken voordat ze het zelf zagen. Mij viel het ook pas op toen ik erop gewezen werd. Mijn twee neefjes hebben zelf een groot en klein oor, scheelt haast de helft! Volgens mij hebben veel mensen dit, alleen valt het later als het haar erop of erover valt, echt niet meer op.
de vriend van mijn zus heeft 2 verschillende oren | een flapoor en groot en de ander gewoon en klein moet wel vertellen dat het mijn niet was opgevalen pas toen ze me er op wezen lette ik erop
Hallo, mijn dochter heeft ook twee verschillende oren. Haar ene oorlelletje is niet helemaal 'afgemaakt' en zit een klein gaatje in waardoor het net lijkt of er een hapje uit is. Ik vind het niet erg. Een klein schoonheidsfoutje en zo kan ik mijn kind altijd herkennen groetjes Wendy