Bedankt voor jullie reacties! Ik dacht eerst dat ik het me inbeelde, maar toen werd ie donkerder. Kan het nog niet geloven!! De 3e ronde, wauw!
Zodan! Echt een flink duidelijke streep Gefeliciteerd! Bij mij is en blijft hij negatief Nu ook 3 dgn voor nod
Thnx allemaal! En Biancamv2, er is nog hoop! Hopelijk heb jij ook snel een positieve test in handen! Ik kan het nog niet geloven. Heb net een CB test gedaan en die gaf aan nirr zwanger, maar moet eerlijk zeggen dat ik ervoor gedronken had en niet kon wachten. 13 euro weggegooid dus. Morgen nog maar een Kruidvat testje rt tegenaan gooien. Of is het mogelijk dat deze kv2 vals positief is en ik dus toch niet zwanger ben??
Mooi duidelijk streepje, gefeliciteerd! Je bent waarschijnlijk iemand die snel het hCG hormoon aanmaakt vandaar nual positieve test, geniet ervan!!!
Lijkt me erg sterk. Dacht ik in het begin ook (eerste ronde zwanger ) geloofde t ook niet. Dag erna en dag DAARNA ook weer kruidvat test gedaan ook beide positief en streepje werd per dag donkerder... Nooit een CB test gedaan! Goodluck gefeliciteerd. Kruidvat testen 2v5 zijn 99%betrouwbaar!
Natas gefeliciteerd! Ik heb ook nooit CB gedaan, alleen K2v5 testen.. en you know my story Volgens mij wel 's gelezen dat dat kv iets gevoeliger is als cb.. dus voor het zelfde is het qua hormonen nog net iets te vroeg voor de cb! komt helemaal goed!! xxx
Dank allemaal voor de leuke reacties! En thnx, Hanne! Moet zeggen dat ik wel een beetje onzeker werd van die CB, maar de reacties daarna doen me wel een beetje goed! Had ook een schimmelinfectie afgelopen weekend, maar dat zal dan hierdoor komen hihi. xx
Oké, dan doe ik er morgen ook nog maar 1 en laat ik die CB zitten! Dank je wel en jij ook nog gefeliciteerd met je zwangerschap!