hoi allemaal Ik hoop natuurlijk dat mijn kwaaltjes voortkomen uit een zwangerschap maar durf er eigenlijk niet op te hopen! ik heb clomid gebruikt, maar dit heeft niet het juiste efffect op mijn lichaam. de 50 mg en 100 mg deden niks. nu 150 mg geslikt. met slechte eisprong en te dun bms. 3 weken na eisprong niet ongsteld en niet zwanger. dus weer naar zkh. daar zagen ze tot hun verbazing een nieuwe lege follikel. dus ik moest bloed laten prikken. uit deze uitslag kwam dat ik te laat in mijn cyclus dus rond week 3/4 weer een eisprong heb gehad. maar dit keer een hele mooie met mooi dik bms. de gyn hoopte dat we op de juiste tijd gemeenschap hadden gehad. nu weet ik niet precies waneer men nod is omdat we dus niet zeker weten wanneer die eisprong is geweest. de gyn gaat ervan uit dat ik dit weekend ongesteld moet worden (hopelijk niet) en anders met een uitloop naar halverwege volgende week. ik moet dan gaan beginnen met hormonen spuiten ipv de clomid. nu heb ik sinds 2 dagen de volgende klachten. - halverwege de middag enorm vermoeid. - misselijk na drinken kopje koffie. - veel witte afscheiding (vrij dik en slierterig) - gespannen/licht pijnlijke borsten bij aanraken. wat denken jullie? zou ik zwanger kunnen zijn? en wanneer zouden jullie testen?
Als de gyn zegt dit weekend ongesteld, dan zondag testen, of maandag. Symptomen zeggen nu nog niks meis; kan vanalles zijn. De echte zwangerschapsvermoeidheid, komt pas veel later, niet voor nod al.
Spannend hoor! Ik slik zelf ook clomid 50mg en ik heb daar deze maand 5 follikels mee :O Ik ben ook erg moe, lichte hoofdpijn, en steken en krampen. Maar ik zit nu pas 5 dagen na eisprong, en eigenlijk heb ik die iedere maand. Ik denk dat dit door de clomid komt en anders van de pregnyl. Ik hoop dat het raak is !!!!
kids0912. wow 5 follikels? en mocht jij doorgaan met je cyclus? bij mij is vanaf het begin gezegt absoluut niet meer als 2 follikels worden er geaccepteerd.! nu ik straks (hopelijk niet) moet gaan spuiten mag ik zelfs maar 1 follikel hebben. ik heb nog een poging gedaan voor 2 maar dat mocht voorlopig niet. ze willen de kans op een meerling zo klein mogelijk houden! Ik hoef er geen pregnyl te spuiten in combi met de clomid.
Wauw wat een verrassing spannend hoor. Ik had deze maand 4 eitjes 1 van 22mm en 3 van 14mm heb weinig symptomen maar daar hou ik me ook niet meer aanvast want je lijf houdt je zooo voor de gekVorige maand had ik allemaal symptomen was helaas niet zwanger. Jij super veel succes en als ik jou was zou ik van het weekend testen.
nee wij hebben geen vrijverbod gehad, vorige maand ook niet en toen had ik er 3. De eitjes waren 220,19,18en 2x 15mm Ik zit nu op dag 18 van de 29 en voel me raar door de pregnyl. Erg moe, met vlagen misselijk... zucht het zal toch niet zo zijn denk. bij mijn dochter raakte ik pas met 150mg zwanger, dus het kan nog wel even duren
Van pregnyl word je ook misselijk en pregnyl zorgt voor zwangerschapssymptomen dus wacht tot het uit je systeem is, voor je blij wordt van die kwaaltjes!
Ik heb geen pregnyl gebruikt! wel fijn dat bij jullie de cyclus niet afgebroken hoefde te worden. dat lijkt me namelijk erg frustrerend.