Hallo allemaal ik heb vandeweek een geslachtecho gehad met 15 weken. Ik dacht dat het een jongen zou worden maar het is een meisje. zien jullie dat ook? De chinese kalender zij een jongen, maar niet dus. En de beeb is nu bijna 9 cm zonder beentjes is dit normaal voor 15 weken? lees overal ong. 11 cm? Ik hoop dat de foto een beetje duidelijk is. Hoor jullie graag liefss
Ik kan het niet duidelijk zien, sorry, misschien dat iemand anders het wel wat beter ziet. Bij mij zegt de chinese kalender ook een jongen, maar ik heb mijn vraag laten pendelen en daar kwam een meisje uit. Dus denk dat moeder natuur toch doet wat ze wil uiteindelijk qua geslacht
Ja het zijn 2 wittestreepjes . ik denk ook dat het wel echt een meisje is hoor, anders zegt ze niet 100% en zij doet het echt dagelijks. ook werkt ze bij een echo bureau waar ik heet moet voor controlles dus ze zal heus wel verstand er van hebben haha... Ik probeer nog wel even een duidelijke foto erop te zetten, deze is van mijn telefoon afgenomen.
Met 15 weken is het bepalen van het geslacht nog wel erg moeilijk te bepalen hoor! Zelfs bij 20 weken schijnt 5% van de geslachtsbepalingen niet te kloppen. Ik zou er bij de 20-weken echo dus zeker nog een keer naar vragen! (ik kan hier ook niets van maken...)
Denk wel een meisje. Bij mij klopte die kalender maar 1x dat was bij ons derde kindje. Volgens de kalender zouden het 3 meiden moeten zijn maar heb eerst twee jongens gekregen en nu een dochter.
Erg onduidelijke foto...Dus durf er geen uitspraak over te doen. Ik weet wel dat de chinese geslachtskalender dikke onzin is! Volgens die kalender zou ik een jongen krijgen maar het is toch echt een meisje.
Hier zeiden ze 98 % zeker een meisje, en vandaag toch vrijwel zeker te zien gekregen dat het een jongen is... Ik kan uit jou foto niet echt veel maken....
hey idd een onscherpe foto kan er iets uit maken bij mij hebben ze met 16w een echo gedaan en je zag duidelijk 3 streepjes dus een meisje tot ik gisteren op controle moest da zagen ze nog eens en deze keer denken ze een jongen . de kleine lag niet stil maar ze meende d²at er wat tussen de beentjes hangde en dat het vorige keer kon zijn dat het piemeltje tegen de balletjes lag en vandar de verkeerde uitslag nu krijg ik in augustus terug een echo omdat de genecoloog nu ook heel nieuwschierig is wat het nu zal zijn