Bij 26+3 weken werd het gewicht van onze beeb geschat op 820 gram. Op welk gewicht werden jullie beebs geschat?
hier was ze met 24 weken 625 gram (echo) en met 30 weken was ze 1600 gram ze word bij de geboorte na aanleiding van haar curve 3200 gram geschat
@ Carulli: toch zit de beeb volgens de gyn op de P10 lijn. Zodra je onder de P10 lijn komt spreek je van groeiachterstand. Als ik bij de termijn kijk dan zou 820 gram inderdaad prima zijn... snap er dus niets meer van
Das dan een flinke boy of niet? Bij ons werd altijd gezegd dat gemiddeld een kind rond 2 kilo is met 32 weken
zo iets zeiden ze hier ook ze zeiden hier dat je kindje na de 30 weken ongeveer het gewicht aankomt wat ze met 30 weken zijn. dus als ze met 30 weken 1600 gram zijn dat ze dan met 40 weken ongeveer 3200 gram
Bij mij zeiden ze eerst met 40 wk 4100 gram en een paar weken later zeiden ze met 40 weken 3800 gram. Met andere woorden: geen peil op te trekken!!
Hai, Even een vraagje... Hoe schatten jullie vk's dat in? Dus op welke wijze? Mijn vk heb ik er nog niet over gehoord bij de gewine controles. Liefs mamatje
Ons ukkie woog met 25 weken + 2 dagen 884 gram ! De gyn gaf aan dat hij mooi op het gemiddelde zat ..
ik loop bij de gyn dus hier word een complete groei curve bij gehouden in verband met de "afwijking" van ons kindje. als de groei vertraagt word er gelijk extra onderzoek gedaan. hier dus een vrij grote zekerheid op de grote
Amfy, goed dat ze het zo in de gaten houden! Ik weet wel dat ons meisje bij de 20 wekenecho 360 gram woog, maar moet vanavond naar de vk dus zal eens vragen....
ons meisje woog met 28,1 weken 1100 gram volgens de metingen bij de groei-echo. mijn verloskundige wilde toen persee pas een groei-echo na de 28 weken omdat ze dan nauwkeuriger kunnen meten?! met de 30 weken heb ik nog een pretecho gehad en toen werd ze geschat op 1500 gram.