Haha, nee op z'n vroegst echt pas morgen. Maar ben enorm in dubio om nog langer te wachten. Ik ben zo bang dat de bubbel morgen knapt. Maar ja vd andere kant als het niet goed is zal ik dat ook moeten weten...maar wil zo graag dat dit ons wonder gaat zijn. Pfff de emtionele rollercoaster is onnnnn!
Spannend meid!!! Maar is de bubbel beter dan zekerheid? Misschien klapt hij wel niet maar wordt het allemaal gewoon bevestigt. Ik ga enorm voor je duimen!!
Wel of niet testen maakt je niet meer of minder zwanger hé. Of je ziet een mooie streep en bent zwanger, of je ziet een mooie streep en bent zwanger Zonder pregnyl in kunstmatige cyclus krijg je écht niet zomaar zo'n mooie streep als jij hebt op de test v gister.
Haha ik moet wel lachen om jouw reactie Panter. En ik weet dat jullie gelijk hebben dames...het streepje gisteren is van mezelf, een prille zwangerschap. Daar was ik wel van overtuigd. Ik wil zooooo graag dat dit goed gaat. Maar ik weet ook dat ik geen invloed op het verdere verloop ervan heb. Het wel of niet testen verandert hier niets aan. Hoogstens houd ik mezelf langer voor de gek. Dit is zo killing, maar wat wil je na zo lange tijd teleurstelling. We zijn er zo dichtbij... En ik bedacht me ook hoe ga ik dit twaalf weken volhouden maar genoeg gemiept, ga proberen positief te denken
12 weken? Haha... wake up call!! Na die 12wk volgen er nog 12wk tot de grens van levensvatbaar buiten de baarmoeder. Daarna volgen er nog 14-16 weken vol spanning. Relax and enjoy the ride . Je hebt geen invloed, maar moet vertrouwen hebben in je baby. Dat verdiend vertrouwen. Spannend en eng blijft het...tot het moment dat je je baby vasthebt. En dan.... dan komen er weer andere zorgen.
Heb vertrouwen! Als het niet goed is kun je daar niks aan doen. Maar probeer toch een beetje te gaan genieten van het idee dat er toch wat aan het groeien is. Want het is gewoon een mooie streep! En door vandaag weer te testen word je inderdaad niet minder zwanger. Dus kom maar op met die test!