Beste Ilja, Lees al een tijdje stil mee,maar ga je nu echt van harte feliciteren! Onzekerheid is zeer begrijpelijk in jouw situatie Ik hoop dat je een goede zwangerschap mag krijgen, het is je van harte gegund. Nogmaals GEFELICITEERD Liefs
Hey, ik heb jou verhaal altijd heel stilletjes meegevolgd maar ik heb nooit zo een duidelijke streep op jou test gezien dus met veel trots denk ik wel dat ik je proficiat mag wensen. Deze testen zijn toch van action geloof ik? om daar strepen op te plassen moet je hcg al meer zijn dan voor een KV. Zou me niet verbazen als je op KV al een knaller hebt. Wat mooi voor jullie! Voorzichtig gefeliciteerd!
Yeaaaaaa kan wel met je mee huilen wat een goed einde van het jaar!!! Nu een clear blus haln, die is zo mooi om af te lezen Gefeliciteerd hoor.... geweldig
Met zo'n mooie action (ongevoelige) test,gaat hij zeker zwanger aangeven. Wel die met indicator doen.
JAAAAAAAAAAAA!! Ook hier een stille meelezer van je andere topics, maar MAN wat ben ik blij voor jullie 😄😄 Gefeliciteerd!! Heerlijke afsluiting van dit jaar!! Edit: CB gaat zeker weten wat aangeven!! Action is helemaal niet zo gevoelig.
Hier nog een stille lezer! Wat een ontzettend mooi kerstcadeautje voor jullie! Als ik terug denk aan al je vorige topics en dan deze test zie, dan springen ook hier de tranen in mn ogen!! GEFELICITEERD
Ik heb een ovulatietest gedaan vraag me niet waarom Maar die knalt de tent uit Manlief zegt steeds zie je wel ik zei het Maar hij roept ook steeds het zijn er 2 Hij is nu naar de winkel benieuwd of hij met het goede thuis komt Alleen wie kan mij helpen wanneer ik ben uitgerekend Geloof eind augustus Maar hoe reken ik dat precies uit Manlief vroeg hierna Ben ik helemaal nog niet mee bezig Maar ik heb zoveel angst bij me en vraag me niet waarom Raar en dubbel gevoel Alsof er iets is
Ook hier een stille meelezer ! Onwijs GEFELICITEERD! Ik hoop dat je een mooie zwangerschap tegemoet mag zien met over 9 maanden een kleine frummel op jouw buik. Wat betreft de uitgerekende datum. Als je weet wanneer je eisprong is geweest, ga 2 weken terug op de kalender. Vanaf die datum reken je 40 weken. Voorbeeld: 10-12 was je eisprong, begindatum is dan 27-11. Tel hier 40 weken bij op en je komt op 2-9-2016 uit.
Al die berichtjes zoooo lief en zooooo fijn Dankjewel Ik ben 26 november ongesteld geweest 7 december in de middag nog niet positief getest en om 17:00 positief getest met een smiley en een zwanger en kids ovulatietest Toen meteen pregnyl gezet Volgende dag de IUI gehad Wanneer is dan mijn eisprong geweest? Mijn gevoel zegt onderweg in de auto terug hahaha toen voelde ik iets knappen Ik geloof dat ik ergens eind augustus dan ben uigerekend. Misschien kan iemand mee tellen en rekenen Alvast bedankt
Kijk meid, hier kun je het invullen en dan met je eigen ogen aanschouwen .. https://www.freya.nl/web_bereken/zwangerschapsduur.php