Wauw meid! Al maanden lees ik met je topics mee en nu bij de laatste poging dit resultaat. Het is jullie van harte gegund!! Dit heeft gewoon zo moeten zijn, echt heel bijzonder!
Schildklier zo snel mogelijk ophogen ivm miskraam en groei achterstand hoeveel slik je? Desnoods zelf even ophogen vast kan geen kwaad in slikte op ze hoogst 150 per tablet Engefelciteerd de kruitvat testen liegen er zeker niet om
Ilja! WoW!!! Wat een geweldig berichtje zie ik hier van jou gefeliciteerd!! Ik duim dat alles helemaal goed mag gaan en jullie rond 30 augustus een lief klein gezond baby'tje in jullie armen mogen hebben!
Hier ook een stille lezer!!! En wat een goed nieuws zeg!! De testen zien er goed uit! Gefeliciteerd!! probeer er een beetje van te genieten, al weet ik hoe moeilijk dat is, vanwege de angst.
Toen ik je laatste topic las en zag dat je aan de laatste ronde ging beginnen, heb ik keihard voor je zitten duimen. Wat onwijs gaaf om te lezen dat je nu zwanger bent; en wat een prachtige knaltesten!! Onwijs gefeliciteerd!
Ze lopen mooi op! Zo te zien is die van vandaag nog niet helemaal droog, dus wordt misschien zelfs nog iets donkerder! Super fijn