Vraagje positieve ovu test

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Koesje, Aug 7, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Koesje

Koesje Niet meer actief

Ondanks dat we voor een tweede gaan ben ik toch onzeker over het volgende.
    Gister om 17.30uur had ik een positieve ovu test. S avonds hebben we seks gehad. Nu lees ik overal dat je 24 tot 48uur na je eisprong vruchtbaar bent terwijl ik hier de zp pagina volgens de berekening al 2 dagen geleden het meest vruchtbaar ben.
    Vanavond komt het er helaas niet van om te vrijen. De dagen voor m'n eisprong en gisteren dus wel.
    Kortom maken we nu nog wel kans of lopen we deze ronde mis omdat we vandaag niet vrijen?!

Attached Files:

2. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

May 10, 2012
    6,606
    57
    48
    Jullie maken gewoon nog kans hoor!

Je eitje springt doorgaans 24-48u na de LH piek. Vóór je eisprong ben je het meest vruchtbaar. Dus dat was gister en vandaag.

Dat vandaag niet lukt is niet erg, want er ligt al een voorraadje zwemmers klaar:)
    Morgen voor de zekerheid nog even klussen als het dan wel gaat.

3. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    En buiten dat is een berekening natuurlijk ook maar een berekening en geen vrouwenlichaam.

4. Koesje

Koesje Niet meer actief

Bedankt voor jullie reacties meiden.. Ik hoop dat onze inspanningen niet voor niets zijn geweest ;)
    Had niet verwacht bij een tweede weer die onzekerheden te hebben..

5. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

Mar 22, 2013
    3,793
    0
    0
    ergens in nederland!
    De calculators en berekeningen weten niet wanneer je ei nou werkelijk springt..Het is een mooi geheugensteuntje voor mensen die geen ovulatietesten gebruiken of tempen

Ik kreeg mijn eisprong 2dgn eerder (door gebruik van ovulatietesten kwam ik er dus achter) volgens de calculator was het pas 2 dagen later.

Je heb genoeg voorraad hoor, en meer kan je niet doen.

p.s Heb je doorgetest totdat je ovulatietesten negatief waren?

6. Koesje

Koesje Niet meer actief

Ja daar heb je ook helemaal gelijk in!;)
    Ik heb idd door getest. Ik heb 2 dgn een knaller gehad en daarvan dus 1 dag seks gehad. Gisteren was de test al een heel stuk lichter dus nu is het afwachten ;)

Share This Page