bij mij waren mijn zwangerschapskwaaltjes direct weg na mijn miskraam, nog dezelfde dag geen gespannen borsten enzo meer! het kan best zijn dat indien je wel een miskraam hebt gehad dat ze het niet gelijk weghalen omdat dat ook weer nadelig kan zijn ivm verklevingen etc, je kan dan beter nog afwachten of het vanzelf komt en evt wel met pillen, maar zou zeker niet voor een courtage kiezen indien niet strikt noodzakelijk, maar laten we eerst maar de echo afwachten van morgen, het kan nog beide kanten opgaan natuurlijk!
Ze zei me al dat liever geen curettage doen. Dus zal wel pillen worden? Want denk niet dat het er uit komt. Vind het zo lief dat jullie nog steeds hopen op goed nieuws... Wie weet krijgen jullie gelijk..
Lees je verhaal al een tijdje mee. Gelukkig laat het ziekenhuis je toch sneller terug komen! Ben erg benieuwd hoe je verhaal verder gaat. Heel veel sterkte en succes morgen!
Nou het ziekenhuis had een fout gemaakt en mij een verkeerde datum gegeven. Was Niet volgende week maar vandaag. Dat is nu morgen geworden..
Nou me hcg was 1150 was gisteren 1140. Ik ben dus wel zwanger maar het is foute boel. Want het had flink gestegen moeten zijn. Weer echo gehad en nog steeds niks te zien. Baarmoeder schoon. Eierstokken schoon. Dus nu morgen weer terug bloedprikken. Hcg moet nu echt gaan zakken. Ze blijven me nauwlettend in de gaten houden.
Heel erg veel sterkte. Voor pillen zou ik trouwens ook niet gauw kiezen. Bij heel veel vrouwen eindigt het alsnog in een curretage omdat niet alles meekomt. Ik ben helaas een van de weinigen die verklevingen aan de curretage heeft overgehouden maar gelukkig komt dat zeer weinig voor.
Ze doen op dit moment niks. Lichaam zou het zelf moeten doen maar ze moeten wel weten waar het vruchtje is en dat weten ze dus niet.
Je had het al verwacht, maar toch heel naar dat het toch niet goed is! Laat je lichaam het nu maar snel zelf oplossen, dan kun je verder. Sterkte de komende dagen
Nou het probleem nu is dat ze het niet kunnen vinden. Dus ze hopen wel dat me lichaam het zelf gaat doen maar de vraag is waar is het... Dus ja nu steeds terug komen voor bloedprikken.
hopelijk gaat het zakken , hebben ze ook gezegd wanneer ze gaan ingrijpen ? bij mij lag de grens toen op de 2000 .....
Ze wachten morgen even af en dan gaan ze verder kijken. Maar als het niet ging zakken dan gingen ze misschien echt van binnen kijken in de zin van operatie.
Vanaf hcg waarde 1500 moet er iets te zien zijn, of in de bm of in de eileiders. Je hebt dus best kans dat ze daarop wachten.. Sterkte meis ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!
Mijn hcg mag niet meer stijgen. Deze zwangerschap is niet gezond! Het moet stoppen.. (Helaas) zijn we eindelijk zwanger na zolang heb je dit...
Dat snap ik maar het stijgt nog wel, gelukkig word je nu goed in de gaten gehouden. En ik weet hoe het is, wij hebben er heel erg lang over gedaan (lees jaren) om zwanger te raken. Was het eindelijk raak en duidelijk positief getest bleek het om een bbz te gaan. Nu zwanger via IVF.
Hier ook duidelijk zwanger.. Maar helaas... Ben blij als dit weer achter de rug is en alle symptomen weg zijn!
Wenneke, verklevingen komen meer voor dan je denkt. Ik had t ook. En met mij ken ik er nog een heel aantal van hier. TS, pfff wat een emotionele achtbaan en wat een vervelende uitslag nu. Laat ze maar heeeeeel goed kijken de volgende keer, want het kan wel gevaarlijk zijn. Dikke knuffel.
Wat houd TS eigenlijk in?? Haha Ze houden me nu ook goed in de gaten hoor.. Daarom morgen weer terug komen voor bloedprikken.