Is dit echt? Jullie mening?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door xprissiex, 25 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Xprissiex, bij mijn weblog staat mijn hele bbz verhaal.

2. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heftig.. Ja ik zou nu ook iets van 8 weken zijn..
    Ik krijg dinsdag te horen of ik moet blijven. Gelukkig konden ze bij jou iets vinden in je eileider.. tot nu toe kunnen ze bij mij helemaal niks vinden...

3. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Mijn hcg was bij ontdekking ook over de 2000 dus mss speelt dat ook mee.
    Ik hoop dat je er snel van af bent.

4. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    april 2011 laatste ingreep, daarna 2 maanden rust en toen na 8 pogingen zwanger januari 2012. Eerste bbz was in 3 rondes, 2e na 1 ronde (gelijk weer zwanger).

Xxx

5. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dus eigenlijk ben je wel even zoet geweest. Ik hoop dat we, zodra we weer mogen, we weer snel zwanger mogen raken... En dat het dan wel blijft zitten..

6. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Wat een onzekerheid! Hoop dat je dinsdag duidelijkheid krijgt en dat je voor dinsdag niet in de problemen komt, eerder aan de bel trekken als je het niet vertrouwd!!!

Hier was ik na mijn BBZ er wel redelijk snel klaar mee, direct soort menstruatie tussendoor weer zwanger geworden, testte denk ik een week of 6 na mijn bbz weer positief.

7. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop dat ze dinsdag eindelijk iets kunnen zien.....
    Ik voel me verder goed. Heb helemaal nergens last van.. Voelde twee weken geleden beroerder. Toen wisten we nog niet dat we zwanger waren maar was het dus wel al. Maar sinds vorige week vrijdag heb ik steeds minder last van kwaaltjes enzo. Toen begon het bloedverlies.

8. beebielove

beebielove Bekend lid

18 jan 2012
    957
    33
    28
    Ik was trouwens 6 weken na de bbz ook weer zwanger, helaas werd dit n vmk. Nu wachten op menstruatie.. Hopelijk voor jou ook snel n goede zwangerschap!

9. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij nemen hier lekker de tijd voor. Hebben in september vakantie dus kunnen we mooi bijkomen van dit alles. We gaan er waarschijnlijk even lekker tussenuit...
    Eerst maar eens afwachten wat ik dinsdag weer te horen krijg...

@beebielove Mag je wel al 6 weken na een BBZ zwanger worden? Dacht ergens te lezen dat je langer moest wachten?

10. beebielove

beebielove Bekend lid

18 jan 2012
    957
    33
    28
    Ik had geen belemmeringen of restricties door gyn.. Naja cyclus is ook vijf weken dus 11 wk na bbz posi test...

11. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Meid wat heftig allemaal zeg! Pfff heel veel sterkte vd week! Hopelijk is er gewoon nu wel een mooi knipperlichtje te zien! Sterkte xx

12. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ligt eraan hoe ze bbz behandelen ,z e kunnen ook bepaald medicijn gebruiken ( wordt ook bij kankerpatienten gebruikt )en dan moet je volgens mij een half jr wachten . Ik moch na operatie ook gelijk weer .. Eerst wachten tot hcg 0 stond ,duurde ong 3 w , moest daar 2 x in de week voo prikken ,omdat ik eileider sparende operatie had endan kan er weefsel blijvn zitten en dit kan weer gaan groeien .

13. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag meis..
    Ik hoop dat ze ook iets kunnen zien dan weten ze tenminste wat ze moeten doen..
    Heb helemaal nergens meer last van. totaal gen kwaaltjes meer dus die zijn wel weg. nou de rest nog. Hoop dat we over een paar weken weer helemaal er tegenaan kunnen :)
    Voor jou ook spannend morgen?? Hebben beiden een zkh afspraak..

14. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoop morgen te horen hoe of wat.. Misschien is me hcg wel weer gezakt ipv gestegen. Zal zo en zo woensdag weer moeten prikken.
    Half jaar wachten pfff jeetje zeg! Zijn nu al een jaar verder. Daar denk ik nog maar even niet bij na....

15. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik heb het alleen gekezen van dat medicijn nog nooit gehoord dat dat ook gebruikt is ... Ik hoop voor je op meer duidelijkheid , al is het dan een operatie dan.weet je wel warr je aan toe bent ,knufff

16. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daarom hoop ik ook morgen eindelijk te horen wat ze willen gaan doen.. Kunnen me niet eeuwig zo rond laten lopen natuurlijk. Ik ben blij dat ik er verder geen last van heb.

17. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Als hetbweer gestegen is en er niks te zien is zullen.zebwaarschijnlijk een kijkoperatie gaan doen lijkt me . Ik weet niet hoe laat je naar het zh moet dinsdag , eet niet teveel want anders als je moet worden geholpen moet je eerst weer wachten tot je geholpen mag worden .....

18. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zal het onthouden. Ik moet 13.15 uur in het zkh zijn.

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik moest er toen om half 9 zijn en moest tot na de middag in mijn bedje wachten ,en vroeg of ik nog ff naar huis mocht om spulletjes te halen maar zelfs dat mocht niet meer ......

20. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik laat het morgen wel weten... Ik moet in de ochtend eerst nog even werken en daarna ga ik naar het zkh...

Deel Deze Pagina