So, even je hele verhaal gelezen, maar wat een achtbaan aan emoties zeg. Succes vandaag meis en hopelijk krijg je eindelijk duidelijkheid.
Dank je wel... wij hopen ook eindelijk duidelijkheid te krijgen.. Ben het nu wel zat aan het worden als ik heel eerlijk ben.
Hoi dames Ik moet blijven. Ze vertrouwen het niet. Ze zagen wel bloed en vocht buiten de baarmoeder en ik ben ook erg gevoelig van binnen dus wordt straks geopereerd.
Hè jakkes zie in je onderschrift staan, sterkte, hopelijk vinden ze het en valt het mee! Duim voor je!!
Jeetje meid, wat vreselijk naar allemaal... Gezien je hele verhaal leek een bbz mij ook het meest 'logisch', maar als het ziekenhuis er dan ook echt aan denkt is het wel heel confronterend Heel erg veel sterkte!!! Hopelijk kunnen ze alles weghalen, kan je eileider bespaart blijven en knap je daarna snel weer op. Knuffel!
Ook ik dacht meteen bbz toen je je verhaal vertelde! Hopelijk kunnen ze je eileider beslaren meissie! Wat erg zo lang gewacht en dan dit heeeeel veel sterkte voor zometeen! Ik denk aan je wijffie xxx
Meiden dank jullie wel. Ik lig nu op bed in zo'n prachtig schortje. Zie er schattig uit joh. Vind het niet eng maar wel spannend... Blijft toch een raar iets narcose.. Jullie horen mij wel weer... Ik hoor na de operatie wat ze gezien hebben. Gingen ook kijken of er misschien een oorzaak was van het niet zwanger worden. Hebben hier ook een jaar over gedaan. Januari niet mee gerekend. Daar heb ik niks van gemerkt behalve daarna drie maanden geen ongi