Ik hou jullie zeker op de hoogte... Ga vanmiddag gewoon een ClearBlue halen. De pijn die ik nu ervaar komt door het veranderen van me baarmoeder. Daar komt ook die roze afscheiding vandaan.. Zkh zei dat er eigenlijk geen twijfel mogelijk was. Kan het nog steeds niet geloven hoor meiden..
De bloeding die ik gehad heb vorige week was innesteling. En het roze van nu door het veranderen van me baarmoeder..
Ga er maar gewoon van uit dat wat het ziekenhuis zegt, klopt, al is het voor je eigen gemoedsrust op dit moment! Spannend hoor, ben heel benieuwd!
Spannend, fijn dat het ziekenhuis geruststellende berichten had. Ben heel benieuwd naar je echo volgende week. Hoop ook dat het beetje bloedverlies snel stopt. Kan er gewoon bij horen hoor, maar zou mij geen goed gevoel geven (maar dat ik gezien mijn eigen ervaringen, bbz en MK). Vooralsnog gefeliciteerd, duidelijke test!
Meis ajb niet wachten tot volgende week. Bloedverlies, zowel rood als roze kan duiden op een bbz. Bij mij begon het bloeden ong een week na mijn eerste positieve test. Hier namen ze het serieus en uiteindelijk 17 dagen na positive test geopereerd. Niet akkoord gaan met "innestelingsbloeding"! Ik wil je echt niet bang of ongerust maken maar laat je niet afschepen.
Ik heb ook bloedverlies gehad (innesteling en zelfs tot de 12de week ongeveer af en toe.) Onderzoeken en echo's gehad. Zelfs bij de spoed arts voor misschien een bbz. Kijk mijn handtekening hieronder: zwanger van een gezonde zoon! Blijf bij jezelf en probeer van je zwangerschap te genieten. Gefeliciteerd
Zoals loes zegt hoeft het bloedverlies niks te betekenen, maar in de geval nog een week wachten vind ik wel wat lang. Zou het allemaal niet echt vertrouwen en dan liever vroeg onderzoek doen dan nog afwachten en ervan uitgaan dat er waarschijnlijk niks ernstigs aan de hand is. Ik herken het verhaal een beetje van mijn bbz. Dacht ongesteld te zijn geweest, al was de bloeding minder hevig. De week daarop voelde ik me anders, kon het niet plaatsen, toch een test gedaan en die was ook positief! Helemaal blij, maar gezien bloedverlies toch contact met de gyn, mocht de volgende ochtend komen, ze zagen verdikt baarmoederslijmvlies en ik was net 5 week zwanger, vonden ze prima en feliciteerden me. Week later toch heel minimaal bloedverlies. Beetje bruin en roze, niet echt rood. Toch maar weer heen. Was nu minstens 6 week zwanger, op echo helaas geen vruchtzakje in de baarmoeder, bleek een bbz! HCG was onder de 1500 en ze wilde even afwachten. Strenge restricties en paar dagen om de dag heen voor echo en HCG prikken. Gelukkig daalde de waarde en heeft mijn lichaam het zelf opgelost. Had heel anders kunnen lopen! Eileider kan met 7 weken al knappen.... Kortom, zou proberen of je de echo eerder kunt krijgen,. Hoop natuurlijk voor jou dat het gewoon goed zit!
Jeetje wat een verhaal! Gefeliciteerd meid! Maar ik ben het wel met de andere dames eens dat je moet aandringen voor een onderzoek op zeer korte termijn, voor je eigen geruststelling en veiligheid zeg maar. Bloeding tijdens een zwangerschap is niet onbekend, kan ook heel heftig zijn met doorlekken enzo. Maar toch gewoon zwanger zijn. Ik vind het in ieder geval een wondertje. Mooie testjes trouwens
Ik heb met het zkh gebeld. Kan maandag terecht. Moest me geen zorgen maken om de bloeding van vorige week en het roze verlies op dit moment. bloeding is een innesteling geweest. En het roze verlies is ook heel normaal. Eerder komen was niet nodig omdat ik nog geen 7 weken ben. Ik heb vlak voor me, waarvan ik dacht ongi, nog getest en die was negatief. Ik kan wel aan blijven dringen om te komen maar vind maandag al snel. Ik ben twee keer ziek geweest medicijnen geslikt, nou ja, ik heb alles uitgelegd maar moest mee echt geen zorgen maken. Ik ben bekend in het zkh en vertrouw op deze mensen. Maar bedankt voor jullie bezorgdheid.. Ik ga er gewoon van uit dat alles in orde is..
Zijn duidelijke testen hoor! Kan innesteling zijn geweest kan ook zo zijn dat je er twee had en 1 is mis gegaan? en zoals ook eerder gezegt er zijn vrouwen die elke keer bloeding hebben rond nod en toch zwanger alleen io zou denk ik ook aandringen op eerder onderzoek voor geruststelling..
Spannend maandag, voor nu iig lekker genieten en mocht het fout gaan/zijn gegaan kun je daar niks aan veranderen dus je druk maken heeft geen zin...klinkt heel simpel weet ik...ik heb zelf een missed abortion gehad dus weet hoe t voelt, maar voor nu ben je gewoon lekker zwanger en daar moet je van genieten... Als maandag alles goed blijkt te zijn zou het toch zonde zijn als je de eerste dagen niet dubbel en dwars ervan genoegen had toch? Ohja enne...gefeliciteerd!!!!!!! Maandag mooie foto komen showen hè!
Ik dacht dat het een menstruatie was geweest. Begon met vloeien op de dag dat ik het verwachte. Maar Zkh zegt dat het een innesteling is geweest. Even geduld tot maandag dan weten we zeker hoever ik ben. Al gaan hun nu gewoon uit van me laatste ongi.
Een ma is toch even heel wat anders als een bbz helaas. Even kort mijn verhaal: 30-01 positieve test 31-01 bloedonderzoek, hcg 22, kans op mk? Tussen 31-01 en 07-02 getest testen werden alleen maar duidelijker 07-02 bloedverlies 08-02 eerste echo, niks te zien in bm. 10-02 echo, niks te zien 12-02 bloedverlies gestopt, alleen nog roze verlies en lichte buikpijn 13-02 echo wederom niks te zien 14-02 echo, ze lijken iets in bm te zien 17-02 echo, vruchtje in rechter eileider, zelfde dag met spoed geopereerd. Bij mij waren dus de signalen, bloedverlies en roze verlies en lichte buikpijn. Komt dus overeen met jou verhaal. Waarom onnodig risico lopen? Eis een eerdere echo, aan de hand van bloedverlies, roze verlies en buikpijn te makkelijk gezegd van het ziekenhuis "innesteling" maakt u zich geen zorgen.. Ik hoop zo dat het bij jou anders is maar onderneem actie en wacht niet af tot maandag. Als het wel fout zit word je echt niet vrolijk van een geknapte eileider, het kan dodelijk zijn als ze er niet op tijd bij zijn!!