Is dit echt? Jullie mening?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door xprissiex, 25 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joes1

Joes1 Actief lid

16 jun 2013
    315
    1
    0
    had je geen last van innestelingsbloeding ipv ongesteldheid?

2. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat zegt het zkh dus. innesteling geen ongi maar ja zolang, net zo pijnlijk, en precies op de dag dat ik me ongi verwachte, vind dat allemaal een beetje vaag...

3. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Veel succes, ik heb goede hoop voor je hoor!

4. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Nee op internet staat duidelijk een ovulatie test kan reageren op hcg maar anderzom niet

5. Lavalamp

Lavalamp Bekend lid

9 feb 2013
    999
    1
    0
    Allereerst gefeliciteerd. Mooie test.

Wel raar dat in inderdaad zo bloedde.
    Je schrijft dat je vlak voor je bloeding nog negatief testte. Dat is wel een goed argument om het ziekenhuis te geloven en dat je bloeding inderdaad een innestelingsbloeding was. Toch? Wel een hele heftige, maar sjah we zijn allemaal verschillend.
    Ik heb alle reacties eventjes gelezen, maar had nog een optie. Kan het ook zo zijn dat je een dubbele eisprong had en dat een eitje jou die bloeding opleverde, terwijl het andere eitje vrolijk met een zaadcelletje aan het innestelen waren? Er zijn wel meer vrouwen die vòòr een NOD nog niet positief testen namelijk.

Hoe dan ook, die test van je is een knaller!

6. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel :) :) :)
    Ik ga dit maandag toch nog eens vragen.
    Gelukkig heb ik geen buikpijn meer nu. Opgezette buik is ook weg godzijdank haha. Alleen dat roze verlies wil niet ophouden..
    Ik heb ook eens zitten zoeken maar nergens staat een innestelingsbloeding zo heftig kan zijn.

7. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik kwam nog eens even buurten hoe het hier gaat ;). Spannend hoor, ben benieuwd maandag hoe de echo is.

8. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik (wij) zijn ook heel nieuwsgierig hoor. Gelukkig schiet het al op.
    Voel me totaal niet zwanger.. Zonder die testjes had ik het ook echt niet geloofd.. En dus niet geweten ook. Ik had de komende dagen dus gewoon op me ei zitten wachten haha had lang kunnen wachten dan.
    Weet je wat het grappige is. Deze ronde geen ovutestjes gebruikt en 1x geklust....

9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.968
    15.606
    113
    Nabij Utrecht
    Ze kunnen zeggen wat ze willen maar ik heb anders vaak zat posi zw testjes gezien terwijl het eitje er aan kwam en de test dus reageerde op het lh hormoon.

Het kan dus wel!

10. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Ik ken iemand die ook zo'n heftige innestelingsbloeding heeft gehad.. die dacht dat ze ook weer ongesteld was geworden.
    De gynaecoloog had tegen haar gezegd dat soms een embryo een bloedvaatje raakt bij het innestelen waardoor je best heftig kan gaan bloeden...

11. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou mij was dus ook gezegd dat het innesteling was. Maar ja alles klopt. De dag. De pijn. De hoeveelheid. Gewoon echt een ongi...
    Gelukkig maandag de echo. Komen we er eindelijk achter hoe of wat :)

12. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    Ik blijf je verhaal volgen. En mijn moeder heeft tijdens de zwangerschap van mijn zusje 9 maanden lang elke dag bloed verloren. Dus ik vind het niet vreemd. Wat jij hebt gehad kan ook een pseudo menstruatie zijn geweest. Die kan vrij heftig zijn, met doorlekken en al. Er kunnen 1000 verklaringen zijn dus we kunnen blijven gissen natuurlijk! Ga gewoon op je gevoel af, uit ervaring weet ik dat die in het geval van kinderen en zwangerschappen vaak klopt:)
    Geniet van het weekend, doe het rusig en ik kom maandag weer even kijken hoe het met je gaat;).

Liefs

13. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames. Helaas kreeg ik vandaag buikpijn en bloedverlies. Zkh gebeld en moet uitgaan van een miskraam. Kan niks anders doen dan afwachten. Als het nog erger wordt dan is het 100% mk. Moest rustig aan doen..
    Maandag nog wel een echo en dan gaan ze kijken of ik nog zwanger ben ja of te nee.. Kortom wordt een heel lang weekend..

14. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ik blijf erbij meis, ga ajb eerder voor een echo.
    Sterkte

15. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat had geen enkele zin, miskraam in werking kunnen ze niks meer tegen doen. Moet gewoon afwachten... Ze zei namelijk dat ze wel echo konden doen en alles kon goed eruit zien maar dat zei niks. Kon alsnog mis gaan. Afwachten was het enigste..
    Als de pijn en bloeden heel erg werd dan kon ik naar het zkh gaan.

16. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik wilde eens kijken hoe het was maar ik lees niets goeds! Verdorie sterkte meid!

17. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    En als het nou geen mk is maar een bbz?
    Hou de pijn goed in de gaten en ga direct heen als t erger word?
    Wil geen zeikerd zijn maar gewoon bezorgdheid aangezien je hele verhaal op een bbz lijkt.
    Ik hoop het niet echt niet.

18. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Had uren lang ongi achtige krampen. Dat heb ik nu niet meer. Bloeden is helaas niet gestopt. Is nu wat donkerder van kleur. Was helderrood nu donkerrood. Maar komt er niet met liters uit gelukkig ;) Verder voel me ook goed wat ook kan duiden op een mk. Ben alleen een beetje misselijk van alle spanning denk ik...

19. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    Pff wat een stress meid!
    Helaas kun je niet veel meer doen dan afwachten :(
    Veel sterkte dit weekend

20. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel.
    Het idee dat dit nog dagen kan duren.. Ben benieuwd hoe ik me morgen voel. Of bloeden dan minder is..
    Ben je na bijna een jaar zwanger gebeurt er dit... Alsof de Duvel er mee speelt... Geluk is niet aan mijn kant..

Deel Deze Pagina