Er was niks te zien op de echo... Alleen bloed en vocht. Kon nog zijn dat ik korter zwanger zijn maar die kans was heel klein. Net bloed laten prikken omdat ze geen duidelijkheid konden geven. Maar in feite was het over en uit.
Ik hoop dat alles er snel uitkomt. Want twee zo kort op elkaar bloedverliezen is ook niks. Net een ongi van 7 dagen achter de rug en nu weer dit.. Soms haat ik het om vrouw te zijn..
Dank jullie wel.. Wou dat het allemaal wat sneller ging. Ipv nog langer te moeten wachten tot me lichaam het vanzelf doet.. Eerst maar even de hcg waarde afwachten. Ben benieuwd..
Oh bah! Veel sterkte! Hebben ze ook goed naar de eierstokken gekeken? Hoop dat je lichaam het snel zelf oplost!
Dat vroeg iemand anders ook al aan me. Nee dat hebben ze niet gedaan. Alleen me baarmoeder. En daar zagen ze niks. Dus was een kleine kans dat ik veel korter zwanger was als gedacht en dan konden ze ook niks zien maar daar moest ik nier vanuit gaan
Wat raar zeg dat ze daar niet naar hebben gekeken naar je eierstokken! Slordig zelfs... snap dat niet. Wanneer heb je de HCG uitslag? Ik hoop snel! En heel veel sterkte meid, dit lijkt me emotioneel heel zwaar voor je. Doe rustig aan en het gaat zeker snel lukken!
dit gaan jullie niet geloven.. Net gebeld door het zkh en me waardes zijn nog dusdanig hoog ik zwanger zou kunnen zijn. Nu volgende week weer terug komen weer laten prikken om te kijken of me waardes zijn gestegen of gedaald. Als ik onder de zes weken zwanger ben kunnen ze niks zien op de echo. en als die mk te recent is kunnen me waardes ook nog hoog zijn.... Oh ze had wel me eierstokken nagekeken. Heb gevraagd naar BBZ maar ze kon niks zien. Maar als het bloedverlies erger werd of ik heel erge buikpijn kreeg dan moest ik meteen bellen.
Ja ik had al het vermoeden dat dit een staartje zou krijgen maar ben wel heel erg blij dat ze wel naar je eierstokken hebben gekeken! Wat ik jammer vind is dat ze je een week laten wachten met HCG prikken maar oké vooruit. Ik heb zelf een partiële mola gehad dus vind dat lang duren, maar dat is zo zeldzaam dat dit het vast niet is. Ik ga gewoon keihard duimen dat je zwanger bent en alles goed zit! Dat zou wat zijn zeg