Is dit echt? Jullie mening?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by xprissiex, Jun 25, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

May 8, 2012
    1,108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga me er niet aan vast houden hoor. Als de MK nog te recent is dan kunnen me waardes ook nog heel hoog zijn. Ik moet nu een week wachten om het zeker te weten. Want eigenlijk weten ze het nu gewoon niet. Mijn 'ongi' zou geen ongi kunnen zijn geweest maar een week bloedverlies terwijl je zwanger bent? en dan nu weer bloedverlies. Maar als ik misschien veel korter Zwanger ben dan kunnen ze ook niks zien....
    Test zei toch echt, hartstikke zwanger, ja dat zei die test echt! haha...
    WEER EEN WEEK WACHTEN! MAAK ME GEK... ;) ;)

2. Nuage

Nuage VIP lid

Mar 12, 2008
    9,020
    659
    113
    Je was/bent in ieder geval zwanger dat is zeker. De vraag is alleen zit het er nog. Dat bloedverlies kan inderdaad slecht nieuws zijn maar het kan ook niks betekenen, het komt heel veel voor tijdens de zwangerschap en dan is er niks aan de hand.

Hoe hoog was je HCG hebben ze dit ook gezegd? Heb je nog zo'n test liggen? Precies dezelfde? Ik (maar dat ben ik) zou dan die test nog een keer doen op precies hetzelfde tijdstip als de vorige keer en kijken of je lijn donkerder of lichter is geworden.

3. Smnee

Smnee Niet meer actief

Wat een vervelend staartje krijgt dit zeg!

4. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

May 8, 2012
    1,108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja heb nog zo een test liggen maar denk dat niet dat het veel nut heeft want de waardes nog zo hoog dat die toch positief uit zal slaan.
    Ik was/ben idd zwanger haha. Vind het wel komisch dat het zkh het gewoon even niet meer weet maar wel eerlijk van ze.
    Hebben niet gezegd hoe hoog de waardes waren. Moet woensdag weer prikken om te kijken of ze gezakt zijn ja of te nee.

5. Nuage

Nuage VIP lid

Mar 12, 2008
    9,020
    659
    113
    Ja hij zal zeker positief uitslaan, maar als het nu een licht streepje is dan weet je eigenlijk al genoeg. Maar het is koffiedik kijken hoor met het risico dat je er alsnog naast zit. Zoals ik al zei ik zou dat doen want zo zit ik in elkaar hihi maar ik begrijp het ook als jij dat niet doet.

6. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

May 8, 2012
    1,108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een test is maar een test... Als ik nu nog zoveel hcg heb dan zal het niet veel uitmaken. Kan beter een paar dagen wachten. Dan zou het wel gezakt moeten zijn.

7. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik kwam ook weer even kijken hoe je echo van vandaag was. Wat rot dat er niets te zien was :( En nog vervelender dat je weer een week moet wachten om te zien wat er gebeurd met je hcg, meid. Ik wil je even sterkte wensen.

8. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    bbz kun je ook niet zien ......

hou idd pijn goed in de gaten en vraag of je over 2 dagen nog een x hcg mag prikken .....bij risico van bbz moet je hcg goed in de gaten houden !!!

knufffff..

9. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

May 8, 2012
    1,108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daar had ze wel naar gekeken maar kon het niet 100% uitsluiten. Daarom nu alles goed in de gaten houden. Op dit moment even geen bloedverlies meer.. (Gelukkig)

10. Novella

Novella Actief lid

Oct 8, 2010
    323
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeetje.... ben heel benieuwd hoe dit allemaal verder gaat. Zal wel een pittig weekje worden voor je... Hoop echt dat je over een weekje goed nieuws hebt.

11. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

May 8, 2012
    1,108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb een testje gedaan al was me urine niet super geconcentreerd en daar kan ik niks uit op maken. Kleurde niet zo snel als de eerste maar lijkt wel donkerder. Heb de foto's even naast elkaar gelegd. Geen bloedverlies meer.. Hopen dat het weg blijft. Verder voel ik me prima.. Daarom ga ik ook nog steeds uit van een MK. Maar ik had zo en zo al niet veel last. Op wat moeheid en moeite met eten na dan.

12. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

May 8, 2012
    1,108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Links is de eerste. Rechts is van vandaag.

Attached Files:

13. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Jeej wat een onzekerheid meid. Ik vind hem idd niet lichter geworden.

14. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    Moeilijk hoor , hoe hoog was eigenlijk je hcg , want als je hcg te hoog was , zou er iets te zien moeten zijn geweest als het goed was ..

Iedere zwangerschap is anders en heeft zijn eigen verhaal , bij mij betekende 3x bloed , 3x dat het niet goed was , 1x mk , 1x ma en 1x bbz maar ik ben ook succesverhalen tegengekomen hier met bloedingen ...( ook nog met knaltesten bij de ma en de bbz )

Maar als je zegt dat je hcg te hoog was zou er eigenlijk bij een goede zs ook wat te zien moeten zijn ..

Hou je zelf goed in de gaten , en bij elke twijfel aan de bel trekken !! Hoever zou je nou eigenlijk moeten zijn in de zs ?

15. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

May 8, 2012
    1,108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze rekenen terug naar 12 mei dan 7 weken maar ja klopt natuurlijk niet want heb een vijf weekse cyclus. Heb pas drie weken na me ongi een eisprong. CB gaf ook 2-3 aan.
    Als je onder de 6 weken bent kunnen ze op de echo niks zien. Dat vertelde ze me gisteren daarom moest ik prikken. Als de mk nog te recent was kon me hcg ook hoog zijn maar als ik korter zwanger ben dan gedacht kan ook me hcg hoog zijn, en nee weet niet wat de waarde was. Ben gebeld door het Zkh. Niet aan gedacht dat te vragen.
    Ik moet ook meteen bellen als er iets is. Omdat ze bbz niet 100% konden uitsluiten maar ze had wel gekeken.

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    omdat ze een bbz niet kan uitsluiten , is het juist wel heel belangrijk dat ze er naar handelen , en niet een hele week afwachten aangezien je hcg hoog is ....vind ik dan persoonlijk he ,maar dat komt natuurlijk omdat ik zelf ook een heb gehad ..en het is een struikelblok in de gyneacologie ....en pijn en bloedverlies kan er ook bij horen ...

17. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

Jun 1, 2011
    3,016
    2
    38
    Wat een spanning!
    Kan dus eigenlijk nog alle kanten op. Wanneer mag je weer voor een echo?
    Hou jezelf goed in de gaten!

18. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

May 8, 2012
    1,108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet volgende week woensdag weer terug komen.
    Ik snap je bezorgdheid maar zo kort op elkaar terugkomen heeft niet veel zin. Hcg daalt niet zo snel. Volgende week kunnen ze veel meer zien. Bloeden is opgehouden. Alleen wat slijm nu

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    gaat mij niet om het dalen van het hcg maar om het stijgen ....

aan de hoogte van hcg kunnen ze zien of ze voor een eventuele bbz moeten ingrijpen ..... als je jezelf maar goed in de gaten houdt !!

20. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

May 8, 2012
    1,108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja als hij volgende week is gestegen en er is op de echo nog steeds niks te zien dan klopt er idd iets niet.
    Maar hou alles goed in de gaten hoor. Doe zwaar lichamelijk werk dus kan er ook moeilijk om heen als ik me niet goed voel...

Share This Page