Hi allemaal, Zijn ovulatietesten bij jullie altijd net zo donker elke ronde? Vorige ronde had ik echt een knaller (zie foto met enkele ovulatietest) en nu heb ik wel positieve testen (denk ik?) maar niet zoals vorige maand. De testen zijn vandaag weer af gaan lopen. Gisteren heb ik er zelfs 4 gedaan want dacht hele tijd nou nu gaat die knallen zoals vorige ronde, maar niet dus haha. Kan ik nu wel uitgaan van een positieve ovulatietest? Zie foto van de testen van deze ronde.
Ik weet niet waarom je dit topic start want deze knallen echt mega hoor Je piek was duidelijk gisteren.
Haha ja? Begon toch te twijfelen (en ook omdat m'n eisprong ineens veel eerder is, haha). Maar top dan ga ik uit van zaterdag 1 dpo
Ik hoop het ook! Ben dus begonnen met Maca capsules omdat ik had gelezen dat dit je eisprong kan vervroegen, dus of het is toeval of het helpt echt haha. Heb sowieso volgende week dinsdag nog de intake bij de gynaecoloog maar hopelijk blijft het bij de intake
Ik had idd wel verschillende pieken.. de ene maand super duidelijk en de andere maand amper positief te noemen.