Hallo damens even een vraagje zit vandaag Op 10 dagen na pregnyl 5000 heb eergister getest en kwam niks te staan dus pregnyl is uit mijn lichaam denk ik Nu tesje van kruidvat gedaan en zie echt iets maar wil een bevesteging dat iemand hem ook ziet bedankt alvast gr michelle
Ik zie hem ook! En als je eerder al wit getest hebt, kun je er wel vanuit gaan dat deze van jezelf is Gefeliciteerd!
Jip eergisteren test gedaan niks te zoen gisteren heel licht mijn man zij dat hij m niet zag maar nu zie ik m toch duidelijk!!!!!
Help sorry ben heel lastig k weet t maar zit de bijsluiter te lezen en hier staat in test na 5 min niet meer aflezen maar het duurt best even voor dat ie zo duidelijk is ??? Weet iemand wat ik hier mee moet bedankt alweer!
De testen zijn niet meer zo goed als dat ze waren... vroeger kwam het streepje bijna direct, hoe licht ook. Nu duurt het even, soms zit je zelfs pas tegen de 10 minuten aan voordat er iets te zien is. Niet druk om maken hoor, hartelijk gefeliciteerd Geniet ervan!