Innesteling?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Rooz88, 13 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rooz88

Rooz88 Niet meer actief

Vandaag ben ik 8dpo en 9 dagen na pregnyl. Vanmorgen zat ik rustig op de bank en ineens voelde ik harde steken bij mn baarmoeder en het werd steeds erger, alsof de zaak helemaal samentrok. Het deed me denken aan mn hsg 2 maanden geleden, maar met nog een schepje er bovenop. Wist echt even niet meer waar ik het moest zoeken van de pijn.. Na ongeveer een kwartiertje zakte het weer maar heb nu nog steeds een zeurderig gevoel heel laag in mn buik. Zou dit een ineesteling kunnen zijn? Wat ik erover gehoord heb voelt die niet zo heftig?

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Tja, het kan en ik hoop het voor je. Maar zekerheid heb je pas als je test op je nod natuurlijk......

3. Olivia0709

18 jul 2013
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet nog heel goed dat ik bij onze zoon de innesteling zeker gevoeld heb. Ik had in de nacht zo'n kramp pfff. En ineens was het weg. Dus meid het zou maar zo kunnen. Ik hoop het voor je!

4. Rooz88

Rooz88 Niet meer actief

Ik hoop het ook :) Maar inderdaad zal ik het komend weekend pas zeker weten. Deze keer ga ik heel hard proberen om niet te vroeg te testen, heb zelfs geen testen in huis. Nu alleen de kruitvat vermijden ;)

5. Joia

Joia Niet meer actief

Ik heb de innesteling ook gevoeld, 7dpo een felle steek in mijn buik, waardoor ik even niet meer kon bewegen.. na 10 minuten voelde ik hier niets meer van ;) spannend voor je..

6. Rooz88

Rooz88 Niet meer actief

Ja eigenlijk vooral omdat ik normaal gesproken echt nooooit iets voel.. geen groeiend eitje, geen eisprong, ongi voel ik ook niet aankomen.
    In elk geval fijn om te weten dat het bij anderen ook voorkomt en nu maar heel hard hopen hier ook een goed teken is :)

7. Mimime

Mimime Niet meer actief

Nou de innesteling heb ik ook gevoeld! Uit het niets klapte ik echt dubbel zo'n pijn. Ik ben naar m'n bed gestrompeld en gaan zitten/liggen en een minuut of 10 later was het over!
    En ik bleek dus zwanger te zijn!

8. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik heb de innesteling denk ik ook gevoeld..had ook een raar gevoel in m'n buik.
    Alleen....zo een innesteling duurt toch geen 10minuten?

9. SorP

SorP Lid

26 apr 2013
    52
    0
    0
    Ik zit 7 dagen voor mijn NOD en maandagavond voelde ik ook echt even heftige steken, daarna enkel zeurende pijn en nu nog steeds met vlagen. Ik hoop dat het een innesteling is, ook voor jou!

Trouwens wat betekend dpo?

10. Rooz88

Rooz88 Niet meer actief

Oo meiden ik ben blij met jullie positeve reacties :D ik dacht op dat moment, dit is zo erg dat niks goeds kan zijn. Verwachtte daarna elk moment ongesteld te worden, maar heb nog geen bloed gezien. Maar jullie verhalen geven me weer hoop :) Hopelijk over paar dagen goed nieuws

11. Rooz88

Rooz88 Niet meer actief

Dpo betekend days past ovulation

12. Rooz88

Rooz88 Niet meer actief

Even een kleine update, heb vanmorgen getest en er kwam alleen een tuurstreepje te staan.. ben lichtelijk teleurgesteld, had verwacht op 12 dpo wel ies meer te zien. Maarja, ook nog geen ongesteldheid te bekennen dus we proberen de moed erin te houden. Ik denk dat ik morgen of overmorgen weer test, als ik niet ongesteld word, en dan zien we dan wel weer

Deel Deze Pagina