Is dit echt raar?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Storm, 2 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik zou ook geen gekregen cadeau aan mn zoontje geven voor zn verjaardag. Mits je bijvoorbeeld in dusdanige financiele nood zit dat je echt zelf geen cadeautje kan kopen. En dan zou ik het nog overleggen met je schoonzus.

Voor je zoontje maakt het natuurlijk niets uit. Of het nou nieuw is of tweedehands. Als er maar leuk mee gespeeld kan worden.
    Zelf vind ik het ook belangrijk dat Sven leert dat niet alles vanzelfsprekend is. Als hij de leeftijd heeft wil ik zo af en toe ook samen met hem uitzoeken welk speelgoed hij niet meer mee speelt en dat overhandigen aan een goed doel.

2. romygizmo

romygizmo Actief lid

19 feb 2010
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gekregen spullen zou ik niet op Sinterklaas oid aan mijn dochter geven, maar dat is puur gevoelsmatig.

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.274
    6.802
    113
    Nee helemaal niet raar. Ik zeg dat ook tegen familie. Soms doen ze het en soms niet.

Ik ben sowieso voor consuminderen en hergebruik.

4. cybi

cybi Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.324
    0
    0
    Randstad
    Heb niet alle reacties gelezen maar mijn antwoord, ja ik vind het raar dat je gekregen spullen gaat inpakken en voor een verjaardag geven. Als jouw man spullen van diezelfde zolder krijgt en inpakt en jou voor je verjaardag zou geven, zou je dat dan ook niet erg vinden?
    Snap het best dat niet iedereen het even breed heeft, maar dit gaat er voor mij niet in.

5. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik koop tussendoor wel tweedehands speelgoed, maar voor sinterklaas of zijn verjaardag krijgt hij wel nieuwe dingen. Ik zou het zelf niet leuk vinden als ik een tweedehands cadeau kreeg, dus doe dat bij mijn zoon ook niet (hoewel ik weet dat het onzin is, want hij beseft het toch niet...maar het is gewoon een gevoel ;)).

6. Alita

Alita Niet meer actief

hmm het inpakken als kado misschien niet...

Maar als iemand iets geeft wat hun dus al gebruikt hebben is hier welkom hoor waarom niet!

En idd die kinderen van tegenwoordig hebben al teveel speelgoed!

7. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Ik ben ook wel voor hergebruik alleen niet als cadeau voor verjaardagen enz
    Het is ondanks dat me dochter verwent is niet zo dat ze alles nieuw heeft veel is ook van dr nichtje geweest.
    En alles blijft ook bewaard voor een volgend kindje van me zusje of van mij
    Net als kleren alles blijft bewaard
    Maar cadeautjes horen gewoon nog nieuw te zijn

Deel Deze Pagina