hallo dames ik moet even van me af zeuren ik heb het even helemaal gehad met de zwangerschap ik weet dat het iets heel moois is en dat je er iets heel bijzonders voor krijgt maar vandaag vreselijk. Ik lig al vanaf 20 weken met bedrust thuis ivm harde pijnlijke buiken. Sinds 3 weken houd ik best veel vocht vast en heb het maar benauwd. Ik slaap al 6 weken ongeveer bijna niks door brandend maagzuur en steeds plassen bijna ieder half uur wel. Ik ben zo uitgeput nu vrijdag ben ik 37 weken en van mij mag ze ook gelijk dan komen. Ik loop rond als een zombie ben doodmoe maar kan gewoon niet slapen krijg gewoon hoofdpijn ervan. Hoe zijn jullie de laatste loodjes door gekomen?
Oow meis wat een ellende. Kan me goed voorstellen dat je er klaar mee bent. Tuurlijk mag je zeuren. Doe ik ook regelmatig hoor. Zwanger zijn is echt niet altijd een 'roze wolk'. tenminste zo ervaar ik het echt niet altijd (en dan moet ik nog een eind haha). Hopelijk gaat het wat beter komende tijd dat je in ieder geval wat energie kan sparen voor de bevalling. Take care!!
Bleeeeegh. Zwaar vervelend dit! kun je niet met je verloskundige overleggen om de kleine al eerder te halen?