Hallo, de titel zegt all..... ik ben benieuwd van voor ritme hebben/ haden jullie babys van 3 weken -voedingstijden (hoe veel in de fles, hoe vak) en slaptijden?? groetjes
Hier nog niet echt een ritme. Hij komt om de 3 a 4 uur voor voeding (120 cc, maar laat ook weleens wat staan) ook snachts. Meestal is hij na de ochtend fles wakker tot de volgende fles (3 uur dus) en darna slaapt hij van voeding tot voeding en is hij meestal na de fles van rond het avond eten wakker. Snachts komt hij over t algemeen alleen voor de voedingen en slaapt dan verder. Hoe is jou ritme dan?
Hoi, dank je voor je reactie, hier ook nog niet echt een ritme, ben net over van bv naar fv, maar mijn zonje komt ook om de 3-4 uur , ik doe 100 in het fles (90/3) en soms is hij meer aan het zoeken,(zou vanavond 120 in doen en kijk hoe veel hij opdrinkt) meestal is hij even waker na elke voeding (eene keer wat langer dan de andere, idd s'morgens wat langer) -en dan valt hij -soms met moeite in het slap, s'avonds rond 19 -19.30 uur in het bad, dan het flesje, en rond 20, 20.30 valt hij in het slap, en rond 23 maak ik hem waker voor flesje en dan gaat hij meteen slapen, s'nachts komt hij rond 3 uur -maar hier valt hij met moeite weer in slap (light er aan -nog wat last van krampjes). hoe zwaar is jouw kindje? groetjes
Twee weken geleden woog hij 3465 gram en morgen gaan we weer wegen. Ben dus erg benieuwd.... Volgens de richtlijn is het zo dat hoe zwaarder de baby hoe meer voeding hij mag geloof ik. Ben nog erg aan het twijfelen over de voeding. Hij krijgt eigelijk te veel maar ja, wat is te veel he? Denk dat ik t morgen aangeef bij het cb en dan maar hopen dat ik niet weer helemaal aan het twijfelen sla...
hallo, mijn zonje voog 17 augustus 4040 graam- denk zelf dat hij nu rond 4300 weeg, hij word nu volgende week donderdag gewogen ben beniuwd, dan zal ik ook idd advis over hoevelheid voeding vragen....
Dames ik ben bij het cb geweest en tot mijn verbazing (ook een beetje gezien de reacties) vonden ze het op het cb helemaal niet zo schrikbarend. Problemen met nieren en overgewicht is als je over de een liter heen gaat zeggen ze daar en zolang ik hem eten geeft als hij echt honger heeft is het prima zoals ik het doe. De baby gaat vanzelf een fles weg laten als hij daaraan toe is, aldus het cb....__________________