Willen jullie even meekijken en jullie mogen absoluut eerlijk zijn. Ik wil geen valse hoop. Ik heb een cryo tp gehad en dit zijn de tests. Allemaal met ochtendurine. Ze lopen nauwelijks op, terwijl het bij mijn vorige zwangerschap wel duidelijk opliep. Ik heb van 11 dpo tot vandaag mijn nod getest met kv 2 voor 5. Wat zijn jullie ervaringen? dank alvast!
Toch zie ik alleen op de laatste een duidelijke streepje op de rest niks Maar denk dat het ook niet goed is zo licht op nod dag
Ik denk helaas hetzelfde....(hoop het niet voor je uiteraard) Echter de laatste test zie ik wel een streepje dat naar mijn gevoel iets duidelijker te zien is. Wat zie jij zelf?
Ik zie op allemaal een heel licht streepje. Die van vandaag is misschien echt een fractie donkerder dan gisteren, maar wel verser, dus ik denk dat hij daarom iets beter te zien is op de foto... Ik zie ze zelf wel iets beter dan op de foto. Maar ik heb ook weinig hoop. Het loop zooooo langzaam op en zo minimaal.... Ik gebruik ook utro, dus heb het idee dat dit het misschien wel in stand houdt ofzo. Dat zou nu dan de tweede vroege mk op rij zijn na een cryo.... Bah! Thanx dames!
Hij blijft oplopen, maar nog steeds heel licht. Ik heb er eigenlijk geen vertrouwen meer in, maar blijf op deze manier toch hoop houden en obsessief naar de streepjes kijken. Pffffffff. Ik had gehoopt op meer duidelijkheid. Natuurlijk liefst een dikke streep en anders een licht streepje of zelfs wit, dan kan ik ook verder. Denken jullie dat het door de Utrogestan kan komen dat er nog wel iets blijft spelen? Morgen bloedtest, maarja dat gaat nog weinig zeggen denk ik, want er zal wel hcg gevonden worden verwacht ik. Maar goed, als het heel laag is weet ik ook genoeg. Sorry. Jullie zullen op zijn kop moeten kijken ik ben een nerd met apparatuur haha.
Ze zijn wel heel licht maar zie ze wel oplopen. Maar ze zijn echt nog wel licht dus ik durf je ook geen hoop te geven. Kans is natuurlijk dat je gewoon langzaam HCG aanmaakt van de zwangerschap.. Ik hoop voor je dat je meer duidelijkheid krijgt met de bloedtest en dat het goed gaat!
Inderdaad allemaal heel licht, maar de laatste 2 zijn toch duidelijker zichtbaar! Ik hoop dat het bloedonderzoek positief uitslaat en dat je gewoon langzaam hcg aanmaakt!