Hey meiden, Ik heb de verkoudheid en keelpijn van mijn zoontje overgenomen Maar nu ik 7 weken zwanger ben weet ik eigenlijk niet zo goed of ik wat mag, smeren, innemen oid om de klachten te verlichten. Hoestdrank lijkt me niet zo goed, en andere zuigtabletten ? Vicks ? Neusspray alleen zoutoplossing voor babies ? Wie weet hier meer van ?
Volgens mij mag je tijm hoestdrank maar dat weet ik niet zeker. Vraag het anders na bij een apotheek, daar weten ze het wel (als je een goeie hebt ). Met dingen als Vicks enzo zou ik zelf uitkijken. Stomen (gewoon boven een pan met heet water) kan je neus even vrijmaken, werkt alleen niet zo lang Beterschap!
vraag anders als je het niet vertrouwd bij de apotheek om een homeopatisch middel die werken net zo goed als de "normale"medicijnen.. beterschap meid
Idd stomen met kamillethee mag. Kamillethee drinken werkt ook verzachtend. Geen vicks oid smeren, want dat mag niet. Zoutoplossing neusspray mag wel, hoestdrank (bijv Bisolvon) mag iom huisarts of vk. En paracetamol met mate (6x per 24u) Ja, heb het zelf ook toevallig Beterschap!
Idd net wat de dames hierboven zeggen en lekker gezond eten/drinken (vitamientjes) veel rusten. En zuigtablet kun je vervangen door een dropje (wel met mate he) Beterschap meid.